Se mit nye lækre tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som jeg skrev i en anden tråd så har jeg været til lagersalg hos Edith&Ella i dag og i går - og har (med mors hjælp) købt for hvad der for mig svarer til en mindre formue af LÆKKERT tøj.

Jeg har altid ELSKET Edith & Ella, men prisen (og nærigheden) har afholdt mig fra nogensinde at eje et stykke tøj derfra - indtil dette fantastiske lagersalg

Og så var jeg endda så "heldig" at de i går glemte at putte to af de (billigste) ting jeg havde betalt for i mine poser, så jeg gik derned i dag og "brokkede" mig og kom hjem med 3 dyre ting i stedet for

Men da jeg jo ikke kommer så meget ud, varer det nok længe inden jeg får flashet hele bunken så nu laver jeg lige en blæretråd med billeder af mine nye lækre kjoler og toppe

KH

Rosa - yderst velklædt fraaa NU-AF!

Bonusinfo: De to "blanke" kjoler i "mulvarpefarve" er ægte silke, og den brune kjole med prikkerne er til min første prestige-tur ud i Århus' caféliv til sommer med et par hvide pumps og min fine hvide emmeljunga med prinsessen i ... jaja, man har vel lov at drømme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Moderator

Hmm.. sjovt så uformeligt tøjet ser ud på billeder   Der ser meget mere elegant ud i virkeligheden... Og lækkert på en halvstor (og helstor) mave...

På opfordring: edith.ella@service.maildirect.se

Anmeld

29. november 2009

Neki

Jeg er SÅ misundelig...!!
Gid det var mig der havde været på storshoppetur hos Edith & Ella...og virkelig lækkert tøj du har fået købt dig. Kan også godt lide du lige fik 3 dyre ting i stedet for 2 billige...

- Neki

Anmeld

29. november 2009

Moderator

Neki skriver:

Jeg er SÅ misundelig...!!
Gid det var mig der havde været på storshoppetur hos Edith & Ella...og virkelig lækkert tøj du har fået købt dig. Kan også godt lide du lige fik 3 dyre ting i stedet for 2 billige...

- Neki

Det var virkelig også et hit   Kom i alt af med ca. 1600kr for  6 kjoler og 3 toppe   (Den hvide bolero var min julegave fra veninderne i år.) Og da mor gav 1000kr til den gode sag er det ikke såå meget jeg skal flå mig for

Anmeld

29. november 2009

DK

Ejj hvor ser det lækkert ud det hele!! Jeg kan liiige se dig i den brune med prikkerne komme gående ned langs åen, med smækker baby i Emaljungaen, med lille hvid paraply over og det hele!!

Anmeld

30. november 2009

Malene84

SNYD, SNYD OG SNYD  Sikker på du ser såå fin ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.