Perfekt Dp-plads.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Klumpe-dumpe

Ja så har Malucca fået sin 2. dp.-plads. Den første takkede jeg nej til pga. åbningstiderne.

-Men igår lå der et nyt brev fra pladsanvisningen, med en ny plads til Malutski, den ligger helt perfekt ifh. hvor vi bor, og mit arbejde. Og det er de ønskede åbningstider.

Men desværre ender det jo nok med, jeg også bliver nødt til at takke nej til den. Da Malucca jo skal ha´dobbelplads, og pladsanvisningen ikke er informeret om dette endnu.

Så imorgen vil jeg ringe til hende pædagog-damen, og tale med hende mht. dobbelpladsen osv.

Men om ikke andet, håber jeg der hurtigt bliver en dobbelplads i samme område, som denne her.

Snik-snak herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

JustAnotherName

Måske har jeg overset et indlæg engang...?!?
Men hvad skyldes denne dobbeltplads - hvad vil det sige ??

Håber I finder det helt perfekte sted til lille Malucca - Hun fortjener intet mindre godt, end kun det aller allerbedste 

Anmeld

29. november 2009

oo

jeg får sådan lyst til at flytte til nordjylland, blive dagplejemor og bruge hele dagen med frøken Glæde - det er dog lige lovlig tæt på svigerfamilien (vi skal helst være på hver sin ø...ja nej jylland er ikke en ø, men københavneren er miljøskadet )

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

håber hun kan tilbyde dig den dobbelt plads, ville da være perfekt for jer

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Håber I finder det helt perfekte sted til lille Malucca - Hun fortjener intet mindre godt, end kun det aller allerbedste 

Må være det her du har overset

https://www.baby.dk/debat/32405pi1/navlestrengen/9-mdr--idag--og-besoeg-af-fyssen.aspx

Anmeld

29. november 2009

anna-jonas

Åhhhhh.....Trine, jeg krydser fingre for, at Dp'eren lige tilfældigt har en dobbeltplads.............så alt for en gang skyld kunne gå op i en højere enhed.

Knus Mette

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Malucca er blevet visiteret til en dobbelplads, pga. hun er født for tidligt. -Og lige nu har nogle særlige behov i det daglige. -også hendes lave vægt, så fanger hun nemmere infektioner.

-Og en dobbelplads er hun tæller for 2 børn. Så dpérn har et barn mindre, og derved har mere tid til Malutski.

Ja selvf. har vores ns´-børn KRAV på at få det bedste af det bedste.

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg får sådan lyst til at flytte til nordjylland, blive dagplejemor og bruge hele dagen med frøken Glæde - det er dog lige lovlig tæt på svigerfamilien (vi skal helst være på hver sin ø...ja nej jylland er ikke en ø, men københavneren er miljøskadet )

Åh Frk. Glæde ville elske at ha´dig som dp.-mor Så fik hun da i hvert fald ikke guldet, men en diamant!!!

-Og nordjylland er vel en Ø, altså hvis man bor på den anden side af fjorden. (I hatten)

Ps. til vores julefrokost i fredags, var professor Holger et meget stort samtals emne. (Og så synes jeg det var sejt, at fortælle, at jeg kendte en af hans tidligere studerende, )

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Åhhhhh.....Trine, jeg krydser fingre for, at Dp'eren lige tilfældigt har en dobbeltplads.............så alt for en gang skyld kunne gå op i en højere enhed.

Knus Mette

Tak søde Metteski.  Håber jeg også at det gør, og at dp-moderen er en skøn dame, som har haft med ftf. før.

Men jeg skal nok holde dig opdateret, over hvad pædagogen siger imorgen.

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

håber hun kan tilbyde dig den dobbelt plads, ville da være perfekt for jer

Tak Søde Susanne.

Ja den ligger 5 min. i bil herfra.og 5 i bil til arb. derfra.  -og hvis min mor skal hente Malucca, passer det også perfekt med bus for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.