Sidder herude i butikken i Blåvand. Har mange blandede følelser med at det i morgen er min allersidste dag inden arbejdsløsheden melder sig....
Det er i dag 5 måneder siden jeg startede op efter barsel. Det er i dag 4 måneder siden jeg fik det røde kort af chefen. Det er i morgen jeg for sidste gang åbner og lukker Coast Kids i Blåvand.
Jeg har jo heldigvis fået afreageret overfor min chef. Har fået fortalt ham hvor sur og vred jeg var over at han netop fyrede mig og har det ok med det den dag i dag. Jeg er færdig med at arbejde i Blåvand. Færdig med at spilde sommeren på at servicer turister fra hovedsageligt Tyskland. Færdig med alle de mange late nights. Færdig med ikke at holde ferie sammen med Morten. Færdig med at arbejde meget mere end hvad jeg for løn for. Færdig med at kede mig den lange mørke vinter hvor der bare intet er at lave herude. Færdig med at bruge julen på at stå i butikken fremfor at hygge med familien.Færdig med at blive snydt for ferie/fridage. Færdige med at arbejde søndage og heldigdage uden tillæg. Ja jeg kan blive ved.....
Jeg er glad for at have prøvet at arbejde i Blåvand. Jeg har lært meget herude. Det er specielt og også spændende til tider. Jeg kan nu se tilbage og tænke at lige meget hvor jeg får arbejde henne så kan det da umuligt blive værre end her i Blåvand. Værre forstået på den måde at der jo altid er åbent herude (der er kun lukket 25/12 samt 1/1)
Meeen jeg kommer da uden tvivl til at savne at købe lækrer dyrer mærkevarer med hjem til en fantastisk pris både til Niklas Emil, Morten og jeg samt gaver til familien. Det har nu været fedt altid lige at kunne købe det man stort set falder for. Men det er jo et luksusproblem.... Godt at jeg har et stort lager af tøj til Niklas Emil (har rigtig meget tøj til ham til de næste 3 år tralla la....)
Så bye bye Coast Kids, bye bye Coast, bye bye Puls (de 3 butikker jeg har haft med at gøre her i Blåvand de sidste 3½ år)
Ja det er spændende hvad fremtiden nu bringer.....
Anmeld