Kan ikke finde ud af min krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Filuka

Vil egentlig bare gerne høre om der er nogen der har prøvet det eller ved noget om det - for jeg kan slet ikke finde ud af noget længere.

Jeg har efter al sandsynlighed været biokemisk gravid i små 4 uger indtil forrige torsdag (ca. 10 dage siden). Har i 1½ måned kunnet mærke mit underliv konstant (murren, prikken, tyngdefornemmelse) dog på forskellige måder. Plejer kun at mærke noget optil mens og en smule under ægløsning. Synes ikke at jeg har kunnet læse mig frem til, hvornår jeg kan forvente hverken ægløsning eller menstruation efter sådan en omgang. Er det jeg kan mærke eftervirkninger af tidlig abort, begyndende ægløsning eller kan jeg forvente at det er min normale mens der er på vej?

Kan slet ikke finde ud af noget længere - og håber selvfølgelig ikke at der er noget galt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

mariamiss6

hvad betyder biokemisk gravid????

og jeg kan desværre ikke svare på nogle af dine spørgsmål

Anmeld

29. november 2009

Filuka

mariamiss6 skriver:

hvad betyder biokemisk gravid????

og jeg kan desværre ikke svare på nogle af dine spørgsmål

De første 3 uger er man biokemisk gravid. Det vil sige at der ikke er tale om spontan abort hvis den ikke bliver til noget. Det er kun forstadiet til en levedygtig graviditet. Så der er egentlig kun tale om en mislykket graviditet hvis man ikke når længere end de 3 uger. Der kan være mange grunde til at den ikke bliver til noget (ægget sætter sig ikke fast, genfejl osv.) så udstøder kroppen ægget inden det bliver til et såkaldt foster man ville kunne se på en scanning. (alt det her har jeg læst mig frem til..)

Anmeld

29. november 2009

mariamiss6

Filuka skriver:

De første 3 uger er man biokemisk gravid. Det vil sige at der ikke er tale om spontan abort hvis den ikke bliver til noget. Det er kun forstadiet til en levedygtig graviditet. Så der er egentlig kun tale om en mislykket graviditet hvis man ikke når længere end de 3 uger. Der kan være mange grunde til at den ikke bliver til noget (ægget sætter sig ikke fast, genfejl osv.) så udstøder kroppen ægget inden det bliver til et såkaldt foster man ville kunne se på en scanning. (alt det her har jeg læst mig frem til..)

okay tak skal du have.... jeg blev i tvivl om det du mente i virkeligheden var falsk-gravid, altså om din krop bildte sig selv ind at den var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.