vores nye hang-out

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Milka

her er så vores nye møbel. det er jo genialt at have en sofa, især med små børn. vi hygger os så meget i og omkring den!

vi har det rigtig godt ... luca tog igår 10-12 skridt mens hun holdt fast i en fodskammel som hun skubbede foran sig. lilja prøver pludselig ihærdigt at komme op i kravlestilling.

og faderskabssagen er officielt slut – k har endelig skrevet under på at han er pigernes far, så nu skal ingen i retten. dejligt.

nu vil jeg hoppe i tøjet så vi kan komme ud at trille. tror vi tager hen på en planteskole og kigger juletræ.

rigtig god søndag til jer alle 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Jules

Sikke en lækker sofa

Hvor godt han endelig har skrevet under! Så er det overstået....

Håber i finder et flot juletræ... Jeg vil også til at finde julepynt frem

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

Dejlit at høre at han endelig har skrevet under så i kan få fred for det

Uh lyder godt med et juletræ, venter selv et par dage før vi skal have et så det ikke  når at blive grimt, vi nøjes nok med et i en potte, for tror ikke Emil ville kunne holde nallerne fra det og er bange for et alm vil vælte over ham

Anmeld

29. november 2009

anna-jonas

Dejligt med et lille samlingspunkt, for dig og pigerne. Troede det var løgn, da du skrev at Luca vabber rundt med fodskamlen som rollator.......hun er godt nok hurtig, den bette dame.

Tillykke med at K, har skrevet under...............så blev det alligevel jul, for jer.

Anmeld

29. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor dejligt at høre,det er altid rart når det går godt

Ja,hun er skisme hurtig,hende Lucca.Her går det noget langsomt,synes jeg.Alexander (7 md. i morgen ) kan hverken kravle,sidde eller rulle.Han ligger bare på ryggen og basker med armene...så er der godtnok nogen der siger at han jo ikke har behov for andet,fordi vi kommer farende og tager ham op så snart han siger noget.Der er der måske noget om

Og tillykke med at f.sagen er slut,det må være en lettelse.Er han egentlig slet ikke interesseret i bøtterne??

Anmeld

29. november 2009

TbCp

Fiiin sofa.... vores er næsten magen til bare i lys... og snart så grim at vi vil have en ny

Hvor er hun god Luca det er da fantastisk at hun sådan kommer fremad og inden længe er Lilja nok også med

Og fedt med underskiften

Milka skriver:

her er så vores nye møbel. det er jo genialt at have en sofa, især med små børn. vi hygger os så meget i og omkring den!

vi har det rigtig godt ... luca tog igår 10-12 skridt mens hun holdt fast i en fodskammel som hun skubbede foran sig. lilja prøver pludselig ihærdigt at komme op i kravlestilling.

og faderskabssagen er officielt slut – k har endelig skrevet under på at han er pigernes far, så nu skal ingen i retten. dejligt.

nu vil jeg hoppe i tøjet så vi kan komme ud at trille. tror vi tager hen på en planteskole og kigger juletræ.

rigtig god søndag til jer alle 

Anmeld

29. november 2009

Vinker

Jeg er VILd med farven - Rigtig cool  Hvem eeeelsker ikke bare sofa hygge (både på den ene og den anden måde hohoooo )

IIih juletræ - Dét er bare det BEDSTE ved julen. Absolut top stemning med pyntet juletræ i stuen  Håber I finder et rigtigt fint et.

Fedt at K endelig at skrevet under - Man kan da umuligt sige at han er blandt de hurtige, men bedre sent end aldrig....

Tak, også rigtig god 1. søndag i advent til dig og pigerne. Jeg er på arbejde (min 2. sidste dag herude i Blåvand)

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

Tillykke med jeres nye sofa.... Hvor er billedet flot, som taget ud af Ilvan reklamen

Camilla, hvor er det dejligt for dig/jer at K laaangt om længe har skrevet under. Hvis jeg var dig (og som jeg selv har gjort) så få kommunen til at udbetale penge fra ham hver mdr. så du IKKE skal stå og ikke vide om du får dem.

-Og sikke sej Luca-bøtten er, det er super flot, at hun gik så langt. Så der er jo et gaveønske hjemme til hende. Nemlig en gåvogn. Og kære lille Bille, altså hun er da super sej, at hun nu vil til at finde ud af, hvad der sker på den anden side af ryggen

Juletræ, hvor dejligt. Jeg pyntede også op, forleden dag. Men ærlig indrømme jeg, jeg har juletræ-forbi i mit eget hjem. Så jeg har købt et fint stål træ

Anmeld

29. november 2009

JustAnotherName

Aj, hvor er det bare et dejligt stemningsfyldt billede.

Jeg skal love for at Luca vil frem i verden nu, hva!
Lilja har ikke umiddelbart helt nær så travlt - endnu da  

Og sikke da en lettelse at faderskabssagen nu endelig er afsluttet!

I må have en dejlig Søndag. Det kan vist ikke blive andet... 

Anmeld

29. november 2009

Milka

vi så mange fine juletræer men jeg kunne ikke lige overskue at få et hjem – jeg vil selvfølgelig gerne have et på mindst 2,5 meter, det er jo klart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.