Min lille Fidus er død :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2009

lillemunk

Føler med dig/jer
Kæmpe knuser fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

sola

Ej Ej - har prøvet det selv og fandt ud af at vi er mange. Det ved man ikke før man selv er ude i det, da det ofte er så privat et emne at man skal meget tæt på for at få det at vide.  Derfor godt at der er et forum som dette. Jeg var oppe i alderne og nervøs - tænk nu hvis det lille ønskebarn aldrig kom .. Men anden gang fik jeg den fineste lille pige. Så det er nok en af livets sten, som vi alle møder i en eller anden form - og som også lærer os at værdsætte de gode stunder. Jeg tænker ofte på vores for-mødre og hvad de ikke har været igennem.

Knus til jer derude

Sola

Anmeld

29. november 2009

Vidunderligeunger

hvor er det frygteligt.. ved ikke hvordan det er, men føler med jer!

Anmeld

29. november 2009

Mormilla

sparre skriver:

Jeg var 11+0 i går - havde set frem til at gå ind i uge 12 pga. at risiko for spontan abort så ville falde drastisk! Men om formiddag opdagede jeg at jeg blødte, da jeg var på toilettet. Der havde været lidt dagen før, men det var brunt og jeg havde fået at vide at det godt kunne forekomme og så længe det var brunt var det gammelt. Men i går var det friskt! Ringede til vagtlægen, som sagde jeg skulle komme ind (var ude ved min bedstemor, som intet vidste, med david - så kom jo pludseligt grædende ind og måtte fortælle hende at jeg altså var gravid og nu blødte jeg og kunne hun passe david mens jeg tog ind til Kommunehospitalet???)

Ventede 25 lange min på at komme ind, blevet mærket på osv og så sagde hun at jeg nok for min egen skyld lige skulle tjekkes, men det var jo ikke sikekrt de havde tid i dag...Hun prøvede at komme igennem i 10 min og kom det så endelig. Og HELDIGVIS havde de en tid ½ time senere! Så  måtte ringe til min bedstemor og sige jeg skulle på skejby. Min kæreste var på vej til esbjerg på arbejde, så jeg fik fat i min mor og tog hende med på vejen (gudskelov at vi allesammen  bor så tæt på hinanden - og på skejby!)

SÅ måtte vi så vente en halv time igen. Jeg VIDSTE bare den var død, for havde været ude at tjekke to gange til og det var kommet mere og jeg havde menstruationslignende smerter :-( Så kom lægen endelig - jeg kom op på briksen og hun mærkede indvendig (SÅ ubehageligt!) og så blev jeg scannet indvendigt også. Jeg lå bare og stirrede tomt op i loftet... Så vente hun skærmen om og viste mig at det lå et lille foster i den ene side af livmoderen - helt stille og hjertet slog ikke  Den så lille ud ifht livmoderen og var formentlig gået til for 3-4 uger siden... Jeg lå bare dér og kiggede på det der skulle være blevet mit lile barn.

Derefter snakkede vi lidt - både med hende og en sygeplejerske - og jeg fik nogle stikpiller med jeg der skulle udstøde fosteret...

Så kørte vi mod Lystrup, efter jeg havde fået ringet til min kæreste og sagt hvad undersøgelsen havde vist, fik lidt at spise hos min bedstemor og så kørte min mor med hjem for at tage sig af david, så jeg kunne slappe lidt af mens pillerne virkede. Hen ad eftermiddagen fik jeg ve-lignende smerter og der kom en hel del klumpet stads ud om aftenen. Forsøgte at presse det ud i toilettet - det skulle bare overståes! Det er godt nok det mest ubehagelige jeg nogensinde har prøvet :-(

21.30 kom min kæreste hjem fra arbejde. SÅ lå vi bare og holdt om hinanden´i 2 timer og snakkede om det der var sket og at vi selvfølgelig prøver igen! Men hold k... en L-dag!!! 

Ej det er jeg meget ked af at høre!!! Har lige selv været igennem det samme og det er ikke sjovt! Men godt at i har fået snakket om det og at i vil prøve igen!!! Hvis du har brug for at snakke så er du velkommen til at skrive.

Anmeld

29. november 2009

Diana...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end du lige får et KÆMPE KRAM herfra det er bare så uretfærdigt.

Anmeld

29. november 2009

Tvilling

Ingen ord tror jeg kan beskrive den smerte. Sidder for reel med tårer i øjnene. Frygten bliver Større og større. Det største Knuz til dig og din kære øv øv Håber du finder lys snart forude

Anmeld

29. november 2009

Snuffler25

Det gør mig så ondt for jer!!  Fik også tårer i øjnene, da jeg læste din meget åbne og ærlige beretning om forløbet...

Jeg sender varme tanker og alt mulig held og lykke om at I hurtigt igen må opleve glæden ved et nyt liv

Anmeld

29. november 2009

Ox.

Årh får helt tårer i øjnene, det var min største skræk at opleve da jeg ventede mig, er virkeli ked af det på jeres vegne ...

Stort

Anmeld

29. november 2009

grube1984

Åh nej dog.. Hvor dybt uretfærdigt.. Føler virkelig med jer og sender mine varmeste tanker..
Får helt ondt indeni bare ved tanken og ved at læse dit stykke.. Så flot af dig at fortælle om det.. Varme tanker til dig og din familie..

Anmeld

29. november 2009

LinLin

Tak for alle krammene og tankerne!

Min dejlige søn på 3 år er kommet hen når jeg har grædt, gviet mig et knus og sagt "Bare rolig, mor" selvom han ikke aner hvorfor jeg er ked af det!

Er sygemeldt fra arbejde fra i morgen- sendte en sms til mine kolleger (kunne ikke lige overskue at skulle ringe og melde mig syg i morgen tidlig)

Håber aldrig det sker igen! (men MEGET at det går hurtigt med at blive gravid igen!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.