Gave til 5-årig pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2009

ann-kristina

Hej

Er der nogen der har en god ide til en julegave til vores datter på 5?

Jeg er bare fuldstændig blank. Hun siger hun ønsker sig en hund/kanin osv som kan gå, hoppe osv. Hun har bare i forvejen 2 heste og en hund der kan forskellige ting og hun leger ALDRIG med dem , så gider bare ikke give hende noget der kommer til at stå på reolen.

Ellers ønsker hun sig en limpistol + "skrammel" så hun kan lave ting som i Shanes verden (hun har lige været på Kbh bymuseum og se hans ting, kan anbefales)

Jeg synes måske bare hun skal have mere end en limpistol

Ellers er hun til my little pony (som vi har mindst 15 af...), bøger, tegneting/kreative ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Vingummien

ann-kristina skriver:

Hej

Jeg er bare fuldstændig blank. Hun siger hun ønsker sig en hund/kanin osv som kan gå, hoppe osv. Hun har bare i forvejen 2 heste og en hund der kan forskellige ting og hun leger ALDRIG med dem , så gider bare ikke give hende noget der kommer til at stå på reolen.

Ellers ønsker hun sig en limpistol + "skrammel" så hun kan lave ting som i Shanes verden (hun har lige været på Kbh bymuseum og se hans ting, kan anbefales)

Ellers er hun til my little pony (som vi har mindst 15 af...), bøger, tegneting/kreative ting.

Hun lyder til hun gerne vil lave noget, så hvad med et samlesæt af en eller anden art?

Anmeld

29. november 2009

TbCp

ann-kristina skriver:

Hej

Må jeg foreslå den gamle skole

der er aldersopdelte gaver og fra de 5 år er der en masse kreative ting.
Jeg elsker den hjemmeside

Anmeld

29. november 2009

DK

Har du set man kan købe et digitalkamera til børn i BR? Så kan hun tage billeder i kan printe ud, og så lave collager, klistre dem i fotoalbum osv??

Jeg tror Kirstine får sådan et til jul. Hun elsker at tage billeder, og så har hun sit eget, og vi behøver ikke låne hendes vores med hjertet oppe i halsen længere.

Hun har fødselsdag (bliver 6 år) d. 25/12 og der får hun en cykel. Hun starter i skole til sommer, og der skal de have cykler med og bestå politiets cykelprøve for børnehaveklassebørn, så så er det godt hun kan nå at øve sig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.