Drillenissen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2009

lotte32

Ja nu starter december jo snart og herhjemme har vi en lille drillenisse oppe på loftet, som vi giver grød, småkager og mælk i december måned, han kan nu alligevel godt finde på at drille fx. lave mælken om til kakao, eller farve den lyserød eller grøn (lidt frugtfarve) han kan osse finde på ting som at fylde ens sko eller lommer med grødris, eller putte aviser i vores jakker  vores datter på 6 år syntes stadig det er supersjovt når nissen laver ballade, hun tror stadig fuldt og fast på det

Hvad med jer? har i drillenisser og hvilke narrestreger finder de på?? jeg ku godt bruge nye ideér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

ann-kristina

Ja de har travlt i december de drillenisser. De har også været her de sidste par år. Her har de farvet mælken blå (kage-pastafarve), hængt serpentiner op på værelset, flyttet om på møblerne, spist af pebernødderne om natten, væltet alle børnebøgerne på gulvet om natten (men havde så lagt nogle nye bogstøtter).

Jeg kunne også godt bruge lidt gode ideer

Anmeld

29. november 2009

Bom

Hehe her hjemme har den RIGTIGE drillenisse været på spil, jeg har mistet en sko, kan simpelthen ikke finde den nogen steder...  Så nu har jeg en sko der mangler en mage.. Hmm

Vi må håbe den snart dukker op igen...

(Det skal lige siges at vi ingen børn har og kæresten er ikke rendt med den)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.