ej....det kører bare ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Barbamama

ja som nogen af jer ved så fik jeg stjålet mit forlæder (ja det hedder det)/overdække til min barnevogn. Så ville jeg jo købe et nyt.... SÅ har Brio lavet modellen om så forlæderet ikke længere passer til modellen. Jamen HURRA!!!! Vi var i 4 butikker uden gevinst, men ønskebørn ville prøve at ringe til Brio på mandag for at høre om de har et.... Jeg har ledt overalt på nettet og også på Brios hjemmeside, men nej.... Hvis vi ikke finder et der passer er vi så heldige at have vundet retten til at købe en ny barnevogn. For jer der ikke vil læse noget grimt: Lad være med at læse resten!

Din åndsvage kælling der tog fra mit barn. FUCK hvor jeg HADER dig og GODT jeg ikke opdagede dig for så havde jeg fanme gået amok. Jeg er bare SÅ SUR!!!!!!!!!!!!!!!!!  Græd hele vejen hjem fra byen i dag. Det kan sgu ikke passe det skal være så besværligt pga sådan en dum ko!!!!

Ja undskyld al galden, men jeg kan bare ikke komme af med min vrede.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Ni-ko-li-ne

er det sidste års model? og hvad farve?

Anmeld

28. november 2009

FrkLarsen

Ej for søren!

Hvad tænker folk dog på nu om dage!! 

For at du finder et nyt forlæder, der passer til din barnevogn 

Anmeld

28. november 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

er det sidste års model? og hvad farve?

nej jeg tror faktisk det er en 09'er så vidt jeg kan se på nettet, men en fra Babysam mente det var en 08'er.... Den er sort...

Anmeld

28. november 2009

Barbamama

Gamiil skriver:

Ej for søren!

Hvad tænker folk dog på nu om dage!! 

For at du finder et nyt forlæder, der passer til din barnevogn 

tak  Ja jeg ved sgu heller ikke hvad folk har gang i

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

Simpelhen utroligt at folk kan finde på det. Gad virkelig godt vide had de tænker når de hugger sådan noget, er jo ikke bare en ubetydelig ting, og slet ikke om vintere. Håber ønskebørn kan skaffe jer en.

Anmeld

28. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Simpelhen utroligt at folk kan finde på det. Gad virkelig godt vide had de tænker når de hugger sådan noget, er jo ikke bare en ubetydelig ting, og slet ikke om vintere. Håber ønskebørn kan skaffe jer en.

jeg fatter det bare overhovedet heller ikke. Ja vi kan jo ikke undvære den nu her... Ja jeg sætter også al min lid til at de kan skaffe den.....

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

jeg fatter det bare overhovedet heller ikke. Ja vi kan jo ikke undvære den nu her... Ja jeg sætter også al min lid til at de kan skaffe den.....

Men forstår heller ikke at de laver deres model om og så gør sådan at man ikke kan skaffe til en der er forholdsvis nu. Underligt

Anmeld

28. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Men forstår heller ikke at de laver deres model om og så gør sådan at man ikke kan skaffe til en der er forholdsvis nu. Underligt

ja dumme er de sgu ikke. Så kan man blive nødt til at købe den nye model jo....

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

ja dumme er de sgu ikke. Så kan man blive nødt til at købe den nye model jo....

Ja men allievel. Så kunne man give det et år eller sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.