Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi flytter til københavn om tre uker. det blir litt tøft i starten. savner mine venner og familie min hvordan er det å få plass i barnehage i københavn? mye ventetid kansje?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamma til Armand skriver: Vi flytter til københavn om tre uker. det blir litt tøft i starten. savner mine venner og familie min hvordan er det å få plass i barnehage i københavn? mye ventetid kansje?
pyyyha sikke en omvæltning Jeg er selv flyttet 400 km væk fra min familie og venner og det er jo ingening i forhold til hvor langt du skal flytte væk Jeg synes stadigvæk i perioder at det er svært og nu har jeg boet her i over 1 år
Min veninde, som bor i Københavns Kommune, fik at vide at der var 4 måneders ventetid på en børnehaveplads, men hun ringede til kommunen hver eneste dag for at spørge hvordan det gik med at få en børnehaveplads....og lige pludselig så havde hun en børnehaveplads fra den ene dag til den anden
pøj pøj med flytningen, jeg håber at du falder godt til herover
takk for at du skrevet på mitt inlegg. ja jeg håper at alt går bra.
Hej!
Huha... det bliver noget af en omvæltning. Jeg bor selv 400 km fra mine forældre og resten af familien. Men heldigvis får man nemt venner når man har børn Hvorfor flytter I til københavn?
Hvad angår børnehave... Hvor præcist flytter I hen? Hvis det er i Københavns kommune er det vist ret svært at få en plads. Nogle af omegnskommunerne er det en del lettere, da de har plads garanti Det er jeg ikke sikker på om de har i Københavns kommune.
Mange hilsner
Julie, mor til Jacob 6½ år og Line knap 4 år
Hvor flytter i hen i københavn? Her hvor jeg bor er der plads garanti indenfor de første 3 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128