Så er Emil kommet hjem weeeeee.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Vingummien

og er i seng Men vi nåede da at hygge lidt iinden men hold da op han vaar træt, han gad ikke rigtig at spise aftensmad så er spændende hvor tidlig han vågner i morgen og er sulten.

Blev mødt af et glad HEJ da han fik øje på mig da jeg kom ned på p ppladsen efter ham og så skulle han rigtig vise den hund som han har leget med, den sad inde i bilen, så han pegede og sagde se se se hehe Og i mens han har været væk har jeg jo pyntet op til jul så da vi kom op i lejligheden pegede han på samtlige nisser der var i stuen og sagde se, det var meget spændende men han var lidt træt så tænkte at vi kunne hygge med lidt dekoration så mig og Emil sattte os ud i køkkenet og lavede dekoration så den er klar til tirsdag, syntes den er blevet meget pæn selvom Emil fik sat nogle lidt strittende op i luften hehe.
Tror han har savnet os, for han ville helst sidde i sofaen ved siden af mig og fik også en ordentlig krammer af ham da han kom.

Var gået meget godt med ham, han havde skreget da han skulle i seng i går men var gået over efter lidt tid, og så var han vågnet kvert over 6 i morges hehe, herhjemme plejer han at sove til kl 8, så de har været tidlig oppe, ikke underligt han er træt. Han kom også tidligere i seng end han plejer. Havde ellers håber han havde været frisk til at se mgp i aften, han elsker sådan noget. men nu må mor se det alene

Vil sige at det er ok at få ham passet, tog det bedre end jeg ville IGÅR, men vil sige at jeg savnede ham vildt i dag, stod endda tidlig op fordi jeg ikke kunne sove, og så blev der ellers gjort rent og pyntet til jul, for kunne bare ikke sidde stille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.