Gaver fra jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Vingummien

Hvordan gør i det? Kan se mange af jer giver et billed eller lign med jeres barn på til jeres forældre osv. Giver i så mere end det? eller får de kun et billed?

Jeg havde  tænkt på at give alle en lille ting med Emil f.eks et kop med hans billed og så en anden ting ved siden af. F.eks min mor havde jeg tænkt på sådan et kop og så mangler hun noget til køkkenet. Syntes der nemt kan gå for meget Emil i det så hvis jeg kun giver med ham. Eller er det bare mig. til hans oldemor har vi så fået lavet en kalende rmed billed af ham på pg så tænkte jeg på at kun så skulle have en lampe som hun så mangler, hun vil ikke have noget, men hun gir selv så meget så syntes jeg ikke det er for meget at give.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

vatten

De tre bedsteforældre par, olderne og min søster får billede af Mathias, men de får ikke mere, så det er fra os alle tre. Min søster får dog to gaver mere.

Anmeld

28. november 2009

LotteN

sidste år gjorde vi det billigt og fik lavede billede på lærrede af lærke til dem alle, bedsteforælre, olleforældre, faster og onkel.

I år havde vi købt alle gaver, da jeg synes det var forkert hvisder ikke var noget fra Lærke.. Så vi er nået frem til vi bestiller kalendere med billeder af lærke, holder 3 sider fri, hvor vi så laver håndaftryk, fodaftryk og en lille tegning på....!! men vi får jo også gaver fra dem alle + plus de også køber til lærke, så det er vel nok fair nok og gøre det sådan!

Anmeld

28. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hvordan gør i det? Kan se mange af jer giver et billed eller lign med jeres barn på til jeres forældre osv. Giver i så mere end det? eller får de kun et billed?

Jeg havde  tænkt på at give alle en lille ting med Emil f.eks et kop med hans billed og så en anden ting ved siden af. F.eks min mor havde jeg tænkt på sådan et kop og så mangler hun noget til køkkenet. Syntes der nemt kan gå for meget Emil i det så hvis jeg kun giver med ham. Eller er det bare mig. til hans oldemor har vi så fået lavet en kalende rmed billed af ham på pg så tænkte jeg på at kun så skulle have en lampe som hun så mangler, hun vil ikke have noget, men hun gir selv så meget så syntes jeg ikke det er for meget at give.

Livas bedsteforældre får altid en lille gave fra Liva. I år tror jeg det bliver en fotobog. Sidste år fik de en kalender med billeder + et lille maleri hun havde lavet. Og året før var det et gipsaftryk af hendes hånd og fod.

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Livas bedsteforældre får altid en lille gave fra Liva. I år tror jeg det bliver en fotobog. Sidste år fik de en kalender med billeder + et lille maleri hun havde lavet. Og året før var det et gipsaftryk af hendes hånd og fod.

Jamen gir i så noget andet ved siden af fra jer?

Anmeld

28. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Jamen gir i så noget andet ved siden af fra jer?

Ja det gør vi også... eller det bliver så fra os alle 3

Anmeld

28. november 2009

TbCp

TbCp skriver:

Nå ja de får forøvrigt også et større foto af hende i år, da hun fik taget nogle rigtig gode i dagplejen i oktober

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Nå ja de får forøvrigt også et større foto af hende i år, da hun fik taget nogle rigtig gode i dagplejen i oktober

Ej det er sgu da pænt af hende

Anmeld

28. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Bedster og older får en kalender af og med knægten i julegave. Så får de en ting af mig og kæresten ved siden af

Anmeld

28. november 2009

Munder

TbCp skriver:

Hun er da en "skønlækker" pige.

Hjemme hos os, giver Andrea billeder, og så giver vi allesammen en anden gave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.