De små Einsteins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Haha var sgu det eneste jeg så

hahaha Men tak for et godt grin
Kunne ellers være hyggeligt at invitere på filmaften med den bitte skærm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

De er simpelthen bare et hit for Liva-pigen!

http://www.youtube.com/user/livasmor#p/u/3/RMnEmbXTpgc

Haha nu så jeg det, passer lige med at der hvor du viser tvet, snakkede Frank til mig Derfor jeg ikke så det. syntes godt nok også det var en lille skærm

Anmeld

28. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

hahaha Men tak for et godt grin
Kunne ellers være hyggeligt at invitere på filmaften med den bitte skærm

Hehe ja. man ved da aldtig om i har sådan nogle super øjne

Anmeld

28. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hehe ja. man ved da aldtig om i har sådan nogle super øjne

Hahaha nej det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

28. november 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jamen er det ikke fantastisk Og at de så kan se det samme igen og igen og igen...
Liva er også ret vild med den Mister Bean tegnefilm de sender på Cartoon Network... det forstår jeg simpelthen ikke

Jeg har sådan en teletubbies dvd hvor de danser, den fanger desværre ikke rigtig Livas interesse måske Bianca vil have den hvis hun ikke allerede har den???

Bianca er henrykt over Teletubbies. Lige for tiden ser hun meget dén der hedder "Glædelig jul med Teletubbies" ....eller noget i dén dur. Men den har vist fået lidt mange små fedtede fingre, så den hakker en del i afspilleren.

Prøv da at vente lidt, og se om det med tiden bliver mere interessant for Liva ....selvom det jo godt nok er for de mindste - så nok ikke sikkert det vil fange hende, hvis det først er om et par år!
....Og hvis ikke hun gider se det, ja så vil Bianca ihvertfald gerne

Anmeld

28. november 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Bianca er henrykt over Teletubbies. Lige for tiden ser hun meget dén der hedder "Glædelig jul med Teletubbies" ....eller noget i dén dur. Men den har vist fået lidt mange små fedtede fingre, så den hakker en del i afspilleren.

Prøv da at vente lidt, og se om det med tiden bliver mere interessant for Liva ....selvom det jo godt nok er for de mindste - så nok ikke sikkert det vil fange hende, hvis det først er om et par år!
....Og hvis ikke hun gider se det, ja så vil Bianca ihvertfald gerne

Hun har haft en anden med teletubbies, den var så slidt til sidst at det var umuligt at se den... men den fangede hende, men lige den her hvor de danser er bare slet ikke noget for hende.

Anmeld

28. november 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hun har haft en anden med teletubbies, den var så slidt til sidst at det var umuligt at se den... men den fangede hende, men lige den her hvor de danser er bare slet ikke noget for hende.

Jamen hvis hun virkelig ikke gider den, så vil Bianca gerne. Hun har nogle stykker på VHS, men det sætter vi jo nærmest aldrig på. Det er kun DVDerne der bliver brugt .....af samme grund røg stort set ALLE (og det var flere hundrede) vores VHSer på genbrug for godt en måned siden .....sikke meget plads det gav - vi så dem jo aldrig!

Anmeld

28. november 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jamen hvis hun virkelig ikke gider den, så vil Bianca gerne. Hun har nogle stykker på VHS, men det sætter vi jo nærmest aldrig på. Det er kun DVDerne der bliver brugt .....af samme grund røg stort set ALLE (og det var flere hundrede) vores VHSer på genbrug for godt en måned siden .....sikke meget plads det gav - vi så dem jo aldrig!

Åh ja vi har også en hel kasse med gamle vhs bånd og vi har ikke cideo mere aner ikke hvorfor jeg gemmer dem

Dvd'en kommer med posten en af dagene

Anmeld

28. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

De er simpelthen bare et hit for Liva-pigen!

http://www.youtube.com/user/livasmor#p/u/3/RMnEmbXTpgc

Im in LÅÅÅVE..... K*ft hun er bare for dejlig!!!!!

Anmeld

28. november 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Åh ja vi har også en hel kasse med gamle vhs bånd og vi har ikke cideo mere aner ikke hvorfor jeg gemmer dem

Dvd'en kommer med posten en af dagene

Hvor er du sød, Tina... Jeg blev virkelig lige så glad!
Men så for god ordens skyld ville jeg lige tjekke efter, at den ikke står nede blandt de DVDer vi allerede har ...og det gør den, hvis det er dén der hedder "Dans med Teletubbierne"

Hvor var det ellers storsindet af dig, og en rigtig sød tanke. Mange tak!
Men det er jo fjollet, at Bianca har den samme film stående X 2.

Mon ikke der er en anden, der vil kunne få glæde af den
- Du kan jo sætte den til salg til et lille beløb i en ny annonce herinde. Der er sikkert mange børn, der er vilde med Teletubbies. Og så er der en forældre, som kan give den i advendtgave til billige penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.