er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2009

MaleneGærup

Har en veninde derhar fået konstateret PCO og har i den forbindelse ikke haft mens siden april. I dag viste hun mig så en positiv g-test, men vi ved ikke on vi tør tror på at det er lykkedes. Kan man have ægløsning uden at have mens og kan hun være så heldig at hun er blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Maise

MaleneGærup skriver:

Har en veninde derhar fået konstateret PCO og har i den forbindelse ikke haft mens siden april. I dag viste hun mig så en positiv g-test, men vi ved ikke on vi tør tror på at det er lykkedes. Kan man have ægløsning uden at have mens og kan hun være så heldig at hun er blevet gravid?

Jeg har pco og man kan både have ægløsning og ingen mens, men man kan også have mens, men ingen ægløsning, hvilket var mit tilfælde. Jeg blev også gravid og skal føde indenfor 6 uger.

Så tror godt du akn sige tillykke til din veninde. Er positiv g-test er vel en positiv g-test.

Anmeld

28. november 2009

Vial

Sådan fik min mor min tvillingesøster og mig. Hun havde aldrig haft mens. Hun var 22 år!

Min tvillingesøster har også pco og var i fertilitetsbehandling for at få barn. Efter en masse negative test indstillede de behandlingen, da de skulle flytte og ville have ro. Kort efter flytningen testede hun positivt. 9 mdr efter kom lille Jeppe til verden. Lillesøster kom senere, men hun blev lavet med hjælp.

Det er som at vinde i lotto. Det kan ske - men ikke så tit

Anmeld

28. november 2009

oo

det lader til din veninde har oplevet et lille mirakel - hvilket en graviditet jo altid er, men især når man tror det ikke "bare lige" kan lade sig gøre.

Nu ved jeg ikke alverden om PCO, men en ægløsning kommer jo før menstruationen, så hun har nok haft ægløsning uden at vide det og så er den efterfølgende menstruation aldrig kommet fordi der var et lille barn der hagede sig fast istedet.

KÆMPE tillykke til hende! jeg kan godt forstå hun har svært ved at tro det, men en positivt test er en positivt test

Anmeld

28. november 2009

Joanna

Selvfølgelig er hun gravid!

PCO betyder bare at æggestokkenes arbejdsevne er nedsat. PCO er meget udbredt og de fleste lykkes heldigvis alligevel med at få børn - der er bare typisk lidt længere leveringstid, da PCO'ere typisk har færre ægløsninger.

Anmeld

29. november 2009

Ranarupta

Jeg vil lige stemme i 

Jeg har PCO og er nu 10+5 uger henne  Så ja, det kan lade sig gøre.

Anmeld

30. november 2009

MaleneGærup

Tak for jeres svar, håber så meget for hende at det ender med en dejlig lille baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.