Hejsa alle i skønne Kvinder derude

Jeg er kommet i den svære situation, at jeg er blevet "tvunget" på P-piller af sygehuset, da dette var det eneste som de mente kunne stanse min voldsomme blødning

nu er jeg bare bange for at amningen skal gå i stå pga. p-pillerne

Hele historien:
Jeg fik for 3½ uge siden opsat en kobberspiral, men efter 3 timer begyndte jeg at bløde og få smerter, og det blev værre og værre (jeg lyer ikke når jeg siger at jeg ALDRIG har set så meget blod!) dette resulterede i at jeg kontaktede min egen læge som sagde at jeg skulle se tiden an (det gjorde jeg så i en uge!) efter dette kontaktede jeg vagtlægen (som sagde jeg skulle tage ibumetin og paramol for at dempe smerterne, dette hjalp ikke) min læge holdt så fri i 1½ uge og så kontaktede jeg en anden læge som sagde at jeg bare skulle spise endnu flere smerte stillende (hvor smart er det lige når man ammer) dette gjorde jeg så ikke, men kontaktede min egen læge i tirsdags og blev så AKUT indlagt! lægerne kunne ikke forstå hvordan det kunne lade sig gøre at bløde så meget, så jeg blev selvfølgelig grundig undersøgt, og alle resultater var fine på nær min blodprocent hvilket er forståeligt nok) jeg blev så sendt hjem med den besked om at jeg havde blod i bughulen, og at det var derfra smerterne kom, så det skulle blive bedre med tiden, og så skulle jeg begynde på p-piller, som skulle regulere menstruationen.
men nu er mit STORE problem jo så at jeg har hørt at p-piller kan stanse amningen, og det ville bare være det værste da jeg for alt i verdenen ikke vil stoppe med at amme min datter (elsker de hyggelige stunder vi har sammen undee amningen),
er der nogle af jer andre som har prøvet noget lignende og evt, kan fortælle hvad jeg kan gøre for at undgå at amningen går i stykker

selvom jeg tager p-piller ??
Hilsen en fortvivlet MOAR
Anmeld