har ikke mærket liv i snart 2 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Sara.

ja som overskriften siger har jeg ikke mærket liv i  to dage men har heller ikke haft meget tid til at slappe af og mærke efter...

jeg er 23 +1 dag henne, 2 gangs gravid og har efterhånden mærket liv en del uger.....

Skal jeg være bekymret? (hvilket jeg lidt er..) hvornår skal man mærke liv hver dag?

Min mands søster har fødte igår en dejlig lille pige, men allerede i uge 29... det har også sat tanker igang...

Mvh den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

lillemunk

Hmm forstår da godt du er urolig... især når du er vant til at mærke regelmæssigt liv....

Jeg ville nok tage en tur på skadestuen og blive tjekket eller ring og snak med vagtlægen.

Prøv at lav dig et glas med isterninger og vand ... Drik det og derefter lig dig lidt i sofaen og slap af...
Isvand skulle sætte skub i bevægelserne )

Håber for dig at alt er vel
Pøj pøj med det.

Knus herfra

Anmeld

28. november 2009

Valle81

Hejsa,

Kan godt godt forstå at du er nervøs, men tror godt du kan være rolilg. Hvis man kigger i de fleste graviditetskalendre, så står der at det først er fra uge 27 at man skulle mærke liv hver dag.

Har selv dage hvor min er MEGET aktiv, og så følger et par dage hvor jeg næsten ikke mærker noget, men så tager han revance.

Christina

24+5

Anmeld

28. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

man skal mærke liv hverdag fra uge 27, er selv gravid med barn nr 2, og har mærket liv meget tidligt i graviditeten, hver dag, havde også nogen dage hvor jeg ikke ku mærke noget, må indrømme jeg blev noget nervøs, men viste det med at drikke et glad KOLDT vand hurtigt også ligge sig at slappe af, og så kom der nogen spark efter en 5-10 min tid.. lille bebs har dage de sover meget andre mindre. sker der ikke nget når du har drukket vandet ville jeg ringe..

knus fra karine 29+4

Anmeld

28. november 2009

Sara.

Mange tak for alle jeres svar!

Prøver det med koldt vand og ser hvad der sker... ellers ringer jeg derop i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.