Flyve når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Dictes mor

Nu skal I bare høre. Jeg skal til Tenerife på tirsdag sammen med mine søstre, hvor fedt er det lige! Jeg glæder mig helt vilt meget, vi skal ned og ligge i solen, bade i poolen og spise lækker spansk mad, mmmm nam nam
Man må vel gerne flyve, når man er gravid? Det går jeg ud fra, men jeg ringer lige til lægen og sikre mig på mandag.

Ih hvor bliver det dog bare lækkert Jeg håber, at man kan få nogle rigtig lækre alkoholfri drinks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

LouiseNielsen

KOmmer an på hvor langt du er henne, og om flyselvskabet vil have dig med.... Ikke alle vil hele graviditeten igennem, og andre vil ikke den sidste stk tid....

Jeg vil i princip ikke flyve når jeg er gravid, ved ikke om det er "farligt" men skete der noget ville jeg aldrig tilgive mig selv...

Meeen uhh jeg kunne nu godt lige bruge sådan en tur. Du ønskes ihvert fald en rigtig god tur...

Kram Louise 21+0

Anmeld

28. november 2009

Unalisa

Majastina skriver:

Nu skal I bare høre. Jeg skal til Tenerife på tirsdag sammen med mine søstre, hvor fedt er det lige! Jeg glæder mig helt vilt meget, vi skal ned og ligge i solen, bade i poolen og spise lækker spansk mad, mmmm nam nam
Man må vel gerne flyve, når man er gravid? Det går jeg ud fra, men jeg ringer lige til lægen og sikre mig på mandag.

Ih hvor bliver det dog bare lækkert Jeg håber, at man kan få nogle rigtig lækre alkoholfri drinks

det gjorde jeg da jeg var ca.i 10uge ....

Anmeld

28. november 2009

lululupo

hej jeg skal til sydafrika til januar når jeg er 20 uger henne, det er ikk noget problem med hverken læge eller flyselskab....God tur håber I får skønt vejr og drinks;-)

Anmeld

28. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

mener ikke det er noget problem før efter uge omkring uge 34, lidt forskelligt fra flyselvskab til flyselvskab( nogen lidt før, nogen lidt efter, men der vil de ikke hvis fødslen sku gå igang..

Rigtig god tur, bare det var mig..!!!

knus karina 29+4

Anmeld

28. november 2009

Mutti2

Hejsa

Som nogle af de andre skriver, er der visse selvskaber der ikke vil have gravide med under hele graviditeten. Men ellers siger man fra uge 34.

Så vidt jeg er orienteret skyldes det at man ikke vil risikere at fødslen går i gang, under flyvningen. Man kan jo risikere at den gravide bliver stresset af selve flyvningen, og sætter måske noget i gang.

Jeg synes du skal ringe og snakke med flyveselskabet

God tur

Knus Pernille

Anmeld

28. november 2009

Hejsa!

Jeg var i Egypten for 4 uger siden, og der var ingen problemer!  Dog vil jeg råde dig til at gå en del rundt i flyet, da du risikerer vand i benene!Tag evt. støttestrømper på.. 

Og husk for guds skyld hygiejnen.. Jeg fik reddet mig en gang racermave i Egypten, og du kan ikke få noget medicin imod det, når du er gravid, da det der findes er ALT for stærkt for lille bebs! Jeg døjer med dårlig mave på 5. uge nu og det er kun skånekost der er vejen frem her!  Ikke for at ødelægge din ferie, men bare for at huske dig på en håndsprit fx.! 

Og så rigtig god tur...

Stine 17+3

Anmeld

28. november 2009

Munder

Når du ikke er længere ville jeg sagtens flyve.... Rigtig god tur, kunne også trænge til lidt sommevarme (er overhovedet ikke misundelig)

Anmeld

29. november 2009

Dictes mor

Tusind tak allesammen, Jeg vil bruge jeres råd om at bevæge mig lidt rundt på flyet og støttestrømperne, og så selvfølgelig huske på hygiejnen!

jeg snakker med flyselskabet senere idag, så håber jeg, at de siger, at jeg selvfølgelig kan komme med

Anmeld

29. november 2009

Lise

selvfølgelig kan du flyve mens du er gravid. Støttestrømper bruger man når man skal flyve laaangt - ved ikke hvor lang tid det tager til Tenerife. Jeg har selv fløjet i starten, i midten og i slutningen af graviditet - og jeg skal også flyve til Rom om halvanden uge, hvor jeg er i 28. uge  

Ha' en rigtig dejlig ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.