Flyve når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Dictes mor

Nu skal I bare høre. Jeg skal til Tenerife på tirsdag sammen med mine søstre, hvor fedt er det lige! Jeg glæder mig helt vilt meget, vi skal ned og ligge i solen, bade i poolen og spise lækker spansk mad, mmmm nam nam
Man må vel gerne flyve, når man er gravid? Det går jeg ud fra, men jeg ringer lige til lægen og sikre mig på mandag.

Ih hvor bliver det dog bare lækkert Jeg håber, at man kan få nogle rigtig lækre alkoholfri drinks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Vingummien

Når du ikke er længere henne tror jeg ikke det har noget at sige. Det bliver da fedt Og snyd

Anmeld

28. november 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Nu skal I bare høre. Jeg skal til Tenerife på tirsdag sammen med mine søstre, hvor fedt er det lige! Jeg glæder mig helt vilt meget, vi skal ned og ligge i solen, bade i poolen og spise lækker spansk mad, mmmm nam nam
Man må vel gerne flyve, når man er gravid? Det går jeg ud fra, men jeg ringer lige til lægen og sikre mig på mandag.

Ih hvor bliver det dog bare lækkert Jeg håber, at man kan få nogle rigtig lækre alkoholfri drinks

Ej hvor lyder det da bare lækkert, at komme ned til sol og sommer  

Der kan du sikkert mærke forskel på din bl. når du kommer derned. At det bliver en smule bedre. Det  jeg i hvert fald for det gør.

-Og jo du må gerne flyve, så længe der ikke er problemmer i din graviditet (som kan udløse ftf) og du ikke er højgravid.

Så Camilla kan du ha´en rigtig dejlig ferie med en masse varme og sol.

Knus fra en MISUNDELIG mig

Anmeld

28. november 2009

anna-jonas

Jeg er slet ikke misundelig..............*hulk*

Ha' en fantastisk tur ned i solen og varmen......

Anmeld

29. november 2009

Dictes mor

jeg glæder mig også helt vildt meget.

Anmeld

29. november 2009

Vinker

Iiiih hvor LÆKKERT  Blir da helt sikkert skønt at komme på ferie lige på denne årstid

Mine forældre er også lige taget til Egypten her til morgen - Jeg ville godt nok også gerne ha været med!

Vi var i Tyrkiet da jeg var gravid. Jeg var ca 21 uger henne og det gik rigtig fint. Heldigvis var min kvalme lige gået over på det tidspunkt!

Men ja du må gerne flyve når du er gravid. Det er kun sidst i graviditeten at man ikke må for de fleste selskaber pga de ikke tør løbe risikoen for at man går i fødsel mens man er i luften...

Rigtig god ferie til dig og din søster

Anmeld

30. november 2009

Karo

Majastina skriver:

Jo, du må godt flyve når du er gravid. Det er først 4 - 6 uger før din termin du ikke må flyve. Bare husk at du skal op og stå et par gange og rører benene, grundet at blodomløbet bliver dårligere når man venter sig.

Rigtig god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.