missionær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. november 2009

Milka

ladies, jeg har lige haft SEX for første gang siden ... ja ... siden bøtterne blev undfanget for vel godt halvandet år siden?

havde en gammel ven på besøg og så gik der lidt rødvin (og ny sofa) i den og next thing you know sagde jeg: okay, på 3 betingelser: der skal være mørkt, det skal være missionær og det skal ikke vare for længe  og det fik jeg så!

og hvordan var det så? en blanding af at være meget dejligt og meget opreklameret på samme tid ... (og MEGET underligt at have sex når der ligger bøtter inde ved siden af )

ikke desto mindre hopper jeg glad i seng nu så jeg kan være frisk lilja-luca-mor i morgen. har lige sendt vedkommende hjem, bye bye!

natnat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ladies, jeg har lige haft SEX for første gang siden ... ja ... siden bøtterne blev undfanget for vel godt halvandet år siden?

havde en gammel ven på besøg og så gik der lidt rødvin (og ny sofa) i den og next thing you know sagde jeg: okay, på 3 betingelser: der skal være mørkt, det skal være missionær og det skal ikke vare for længe  og det fik jeg så!

og hvordan var det så? en blanding af at være meget dejligt og meget opreklameret på samme tid ... (og MEGET underligt at have sex når der ligger bøtter inde ved siden af )

ikke desto mindre hopper jeg glad i seng nu så jeg kan være frisk lilja-luca-mor i morgen. har lige sendt vedkommende hjem, bye bye!

natnat 

You go girl

Så er sofaen da indviet

Knus fra mig.

Anmeld

28. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

natnat 

Anmeld

28. november 2009

oo

nåh aha! jamen så kan jeg bedre forstå jeg havde en drøm om Bille og Bøtte i nat, om at jeg skulle passe dem fordi du skulle noget andet (behøver jeg skrive, at de opførte sig EKSEMPLARISK i min varetægt?! )

men tillykke! den opreklamerede følelse kender jeg alt til, men det skal nok blive fint igen når du "vænner" dig til det...eller....noget er det en der skal knaldes igen eller var det en one-timer? (det rager ikke mig, men jeg spørger alligevel)

Anmeld

28. november 2009

anna-jonas

Sidder her med det største smil på læberne, Camilla..........

Det skulle vel ikke være en hvis herre med noget canadisk keyboard problemer, der var på besøg??? Havde nemlig tænkt mig, at foreslå ham................for han er sgi' da vild med dig.

TILLYKKE med det nyvundne territorie...........

Anmeld

28. november 2009

Milka

det var derfor at jeg bad om at det skulle være kort, tænkte at så ville det føles mindre opreklameret end et langt knald der varer forevigt og hvor man bare ligger dér og tænker på andre ting som fx bøtternes madplan den følgende dag.

vi har gjort det før, mig og ham, for længe siden. så det kan da godt være det gentager sig, men mon ikke jeg kan klare mig halvandet år til nu 

Anmeld

28. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

God weekend

Anmeld

28. november 2009

Vinker

Uuuh lidt som at være teenager igen - Hvordan er det nu liiiige man gør  Fnis, men må være rart at have den første gang overstået - Og ja hva har man vender til 

Kan godt lide dine 3 krav  Også rart at have den slags på plads inden man springer på hinanden....

Sofaen er da heller ikke rigtig indviget før sådan en omgang.

Anmeld

28. november 2009

msax

Meget fængende overskrift - og ja var nok blevet lidt skuffet hvis ikke sex havde været en del af teksten.

Hmm, kan godt huske de der dejlige uforpligtende knald. De er nu meget gode engang i mellem, så længe man bare ikke ligger mere i dem end hvad det er.

Og sex med børn ved siden af det vænner man sig til. Man kan jo ikke gå på standby for evigt og så har vi herhjmme planer om at Mille skal være storesøster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.