Aktivitetstæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.543 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. november 2009

sola

Hi jeg søger et godt aktivitetstæppe - dem jeg finder er alle lidt for skringende i farverne.

Ved du hvor jeg kan finde et?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Vil bare lige sige at grunden til at de alle er i de skrigende farver er fordi at spædbørn ikke kan se pastelfarver. Det hele flyder bare ud for dem:0)

Så de råder til at man køber de der skrig farver, synes heller ikke de er så tiltalende:0)

Christina

Anmeld

27. november 2009

DuesSøster

Ja det er rigtigt at babyerne har det bedst med stærke farver.

Jeg har løst problemet for os alle ved at vælge et neutralt tæppe og så hænge mange slags dimsedutter på det - både blide og skrigfaver.

Fandt et fint aktivitetstæppe med legetøj herher: http://www.creakids.dk/product/Bl%F8dt-leget%F8j/Aktivitetst%E6ppe-hund

Nu har vi et tæppe vi alle synes er pænt at se på

Anmeld

28. februar 2010

CreaKids

Tak for omtalen - desværre er dette tæppe udsolgt. Men vi har stor succes med dette tilsvarende aktivitetstæppe i lækre materialer:

aktivitetstæppe

Mange vælger også en løsning med et flot aktivitetsstativ i træ, som de så hænger legetøj på:

Aktivitetsstativ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2010

LinLin

Lamaze har lavet et der er sort/hvidt(/og rødt, mener jeg) på den ene side og multicolor på den anden...

Anmeld

28. februar 2010

LalleHv

28. februar 2010

sola

Tak for alle svarene men nu har jeg købt tæppet !!!!

Anmeld

28. februar 2010

Liljesilas

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Vil bare lige sige at grunden til at de alle er i de skrigende farver er fordi at spædbørn ikke kan se pastelfarver. Det hele flyder bare ud for dem:0)

Så de råder til at man køber de der skrig farver, synes heller ikke de er så tiltalende:0)

Christina

Hejsa.

Er det så synd at købe et uden skrige farver? For har samme mening - de er ikke ligefrem de kønneste at have i stuen, men omvendt, vil jeg heller købe et med en masse skrige farver, hvis det er bedst for min dreng.

Hilsen Maya

Anmeld

28. februar 2010

Valle81

mayapigen skriver:

Hejsa.

Er det så synd at købe et uden skrige farver? For har samme mening - de er ikke ligefrem de kønneste at have i stuen, men omvendt, vil jeg heller købe et med en masse skrige farver, hvis det er bedst for min dreng.

Hilsen Maya

Nej, det er ikke synd:0) eller jo synd i den forstand ( spild af penge) at de ikke rigtig kan se de forskellige farver og nuancer i de pastel farvede:0)

Men der er jo intet forkert i det:0) 

Anmeld

28. februar 2010

Liljesilas

Valle81 skriver:

Nej, det er ikke synd:0) eller jo synd i den forstand ( spild af penge) at de ikke rigtig kan se de forskellige farver og nuancer i de pastel farvede:0)

Men der er jo intet forkert i det:0) 

Ja selfølgelig, men så må det vel også aktivere dem mest med skrige farver. Eller det må være sjover for dem at kigge på forskellige farver - når det er et aktiveringstæppe... Gav det mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.