Hej Piger....
Jamen det gik jo godt !! Bortset fra nogle mindre detaljer....
For det første Brændte min ovn sammen da jeg havde bagt 4 kager ud af 12... Så jeg måtte finde nogle naboer der kunne hjælpe mig.....
For det andet, var jeg ikke blever informeret helt korekt, men det gik nu alligevel... Troede jeg ville have lidt mere alder på de piger jeg skulle lave kursus for, men da de ikke var så gamle gik der RIGTIG meget tid på at smører kager op og ligge overtræk på... Og så valgte jeg at vise dem hvordan man laver en rose, og derefter fik de frie hænder til at pynte, men da alt forarbejdet havde taget så lang tid havde de kun lidt over 1 time til at pynte.... Så I mine øjne fik de ikke lært prøvet det som jeg havde håbet, men de var super glade og VILDT stolte over deres FINE kager.... Alle kom ikke så det blev til 7 og 8 med mig selv... Jeg havde ellers tænkt det skulle være som da vi kagekoner var på kursus at de skulle lave SJOV MED FONDANT, men det var nok det at lære at lave en pæn rose og ja bare det at overtrække den flot var et hit, så små mariehøner, bier, larver eller andet blev det ikke til. 
Pigerne var i alderen 9-15 år
Jeg syntes Pigerne var gode og selv om det tog Laaaaaang tid at farve fondanten, holdte de modet og gejsten oppe !!
Jeg blev så også lige Booket til at lave Kagekursus for ungdomsskolen i sommerferien !!!! Så nu skal hovedet ligges i blød !!
Og nu jeg har smagt lidt til det.... Har jeg vildt lyst til at lave kurser for en lidt ældre aldersgruppe, så nu må vi se hvad der kommer ud af det !!
Her kommer lidt billeder....
(Den grå har jeg selv lavet.)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld