- og når jeg er færdig med dette indlæg er jeg vist også lidt en sæk
Min lillebror har fået en kæreste
Han er 25 år og det er hans første. Min søster og jeg var indtil i dag super glade på hans vejne, og lykkelige over at han åbenbart godt kan tænke på andet end biler. Han har ikke villet ud med sproget om hvem det er, hvad hun hedder, hvor gammel hun er osv, men sent i går aftens....så kom navnet
Og eftersom de er venner på FB, ja så måtte der jo lige kigges på billeder.
Og nu kommer det hele.....vi har begge googlet hende. Ikke ret pænt, men der kom da resultater, og alle mine fordomme er væltet frem
Hun er bare ikke en jeg kan se min lillebror med (og det kan søsser heller ikke) og jeg er ked af at sige det, men hun er vist et tabt socialtilfælde. Jeg ved godt at jeg skal have et åbent sind, og at hun sikkert er en sød pige, men for filan da.....jeg kan bare ikke se den type med lillebror. Normalt ville jeg sige at det er folks eget valg hvordan de lever, men ikke når det gælder min lillebror.
Nå men hun skal møde mor i morgen, så jeg regner med at få en masse sladder (ikke at min mor vil sige noget negativt overhovedet - det gør hun bare ikke) men så man måske kan få en pejling om hvordan hun er.
Føler mig som en dårlig søster ikke at bakke 100% op om ham, men hvad skal jeg gøre?
Anmeld