ÅH hvor er jeg træt af dsb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2009

A.

Meeeeeeeeget træt af dem.. det er jo umuligt at komme med barnevognen/klapvogn i tog da der er trapper og folk gider ikke rigtigt hjælpe så jeg kan aldrig komme af sted nogen steder bare lidt brok her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Lullaby

Mærkeligt. Jeg har aldrig haft problemer. Jeg har altid stillet mig hvor der er folk og hvis de ikke har tilbudt så er en af togkonduktørerne

Anmeld

27. november 2009

vatten

Jeg har ellers aldrig haft problemer med at få hjælp i toget. I busserne er det til gengæld en hel anden snak

De fleste tog-billet-tingerste vil gerne hjælpe, hvis man tager tasker osv under vognen af først.

Anmeld

27. november 2009

Lullaby

I busserne er det til gengæld en hel anden snak

Ork ja, de der buschauffører gider ikke lette deres numser..

Anmeld

27. november 2009

A.

MorpåSjælland skriver:

Mærkeligt. Jeg har aldrig haft problemer. Jeg har altid stillet mig hvor der er folk og hvis de ikke har tilbudt så er en af togkonduktørerne

togkonduktørene må ikke hjælpe er deres undskyldning for de ikke hjælper sidste gang har fået af vide at barnevogne må man har med gratis så skal man selv finde ud af får dem ind 

Anmeld

27. november 2009

Rikke, Liam & Linus

agnieszka skriver:

togkonduktørene må ikke hjælpe er deres undskyldning for de ikke hjælper sidste gang har fået af vide at barnevogne må man har med gratis så skal man selv finde ud af får dem ind 

Hvad er det da for en lam undskyldning. De SKAL da bare hjælpe. Hvordan har de lige tænkt sig at folk skal foretrække at tage toget frem for bilen når der "service" er så elendig.

Anmeld

27. november 2009

TbCp

MorpåSjælland skriver:

Ork ja, de der buschauffører gider ikke lette deres numser..

Det har jeg også prøvet og stod ude på Lars Tyndskids marker... til sidst var der en ældre dame der rejste sig og hjalp mig....

Anmeld

27. november 2009

Lise

Da jeg var på barsel og kørte meget med tog og bus plejede jeg bare at kigge på en tilfældig uskyldig og sige "Tager du ikke liiiige fat her?" - har aldrig fået et nej

Anmeld

27. november 2009

Lone Jakobsen

Lise skriver:

Da jeg var på barsel og kørte meget med tog og bus plejede jeg bare at kigge på en tilfældig uskyldig og sige "Tager du ikke liiiige fat her?" - har aldrig fået et nej

jeps, den har jeg også brugt.

har så også prøvet en tog konduktør der tog så hårdt ved min klapvogn, at alt hvad der var under vognen...faldt ned på sporet god start på ferien for mig, min lille datter og min niece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.