En mors værste mareridt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2009

TbCp

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-26713154.html

og så i ODENSE!!!

kunne liiiige se Nikoline´s farmand hvis nogen stjal hende..... (jeg ville blive lige så arrig men jeg er ikke stærk....)

Anmeld

27. november 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

og så i ODENSE!!!

kunne liiiige se Nikoline´s farmand hvis nogen stjal hende..... (jeg ville blive lige så arrig men jeg er ikke stærk....)

Ja det er sygt! Og vognen var lænket til et cykelstativ!!!

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Det er virkelig skræmmende..........jeg tror at vi i vores lille "andedam" skal til at passe bedre på vores børn. Nu med den frie bevægelighed over grænserne o.s.v. Det må jo være et slaraffenland for børne-bortførere at komme her til landet, og opdage at vores børn sover alene på gader og stræder.

Jeg vil sige, at jeg er blevet meget mere opmærksom på faren, end da jeg fik Jonas for 13 år siden.

Anmeld

28. november 2009

Nanna1985

Fuck hvor KLAMT.. Moren må da ha været HELT UDE af den

Godt hun fik barnet tilbage!!

Anmeld

28. november 2009

Misjelle

Åh ha hvor er det dog forfærdeligt . Stod barnet bare nede på gaden? Kan ikke rigtig læse mig frem til det. Tror nu aldrig jeg ville stille mit barn nede på gaden, det har jeg slet ikke nerver til.

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

Anna-jonas skriver:

Det er virkelig skræmmende..........jeg tror at vi i vores lille "andedam" skal til at passe bedre på vores børn. Nu med den frie bevægelighed over grænserne o.s.v. Det må jo være et slaraffenland for børne-bortførere at komme her til landet, og opdage at vores børn sover alene på gader og stræder.

Jeg vil sige, at jeg er blevet meget mere opmærksom på faren, end da jeg fik Jonas for 13 år siden.

Ja jeg tror også det er pga grænserne de har lige åbnet for alle dem som kan komme og stjæle vores børn!! uf.. Nadia var jeg heller ikke bange for at stille udenfor en butk, men det ville jeg klart været nu syntes man høre det oftere og oftere...!

Anmeld

28. november 2009

TbCp

Misjelle skriver:

Åh ha hvor er det dog forfærdeligt . Stod barnet bare nede på gaden? Kan ikke rigtig læse mig frem til det. Tror nu aldrig jeg ville stille mit barn nede på gaden, det har jeg slet ikke nerver til.

Jeg forestiller mig at hun har boet i lejlighed og så har barnet stået nede, men kan ikke rigtig læse det ud af historien

Anmeld

28. november 2009

SaNiNa

Og vi bor i Odense gisp

det er en af grundene til jeg ikke tæt at have Nicklas til at stå uden foran. der er rigtig mange som har det på vores gade og forstå virkelig ikke de tør. barnet og tyven kan jo være over alle bjerge enden man komme ned fra 3 sal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.