Kan du hjælpe mig??? hjææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Jeg har hårdt brug for råd omkring dårlig mave/diarre.. Jeg har nu haft dårlig mave i 5 uger, efter en tur i Egypten og min læge vil ikke gi mig noget imod det, da de antibiotika der er mod det er alt for stærke til mig, så længe jeg er gravid.. Har også rådført mig med JM, og hun synes jeg skulle droppe mine ekstra jern piller, (da det i nogle tilfælde godt kan virke modsat og gi tynd mave istedet for hård,) og så ellers gi det max 2 uger til og så vile hun tage affærde!
Min læge siger skånekost og mælkeprodukter 3 gange dagligt + paraghurt.. Men hvad fanden er skånekost egentligt? Spiser kogte ris, kogte kartofler, ristet toastbrød og havregrød! Og er SÅ tæt på at kaste op af det!:-s

Så kære kvinder, hjælp mig... Nogle må ha nogle gode fif!?

Stine 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Ni-ko-li-ne

ej din stakkel!! ja jeg ville sige det samme som din læge...

i Helsam kan man købe noget der hedder Symbioplez, det er også mælkesyrebakterier...

ellers dampede grøntsager, dampet fisk og lyst kød.... ikke for meget kryderi osv... og masser af væske

god bedring!!

Anmeld

27. november 2009

frk andreasen

Tilmeldt skriver:

Jeg har hårdt brug for råd omkring dårlig mave/diarre.. Jeg har nu haft dårlig mave i 5 uger, efter en tur i Egypten og min læge vil ikke gi mig noget imod det, da de antibiotika der er mod det er alt for stærke til mig, så længe jeg er gravid.. Har også rådført mig med JM, og hun synes jeg skulle droppe mine ekstra jern piller, (da det i nogle tilfælde godt kan virke modsat og gi tynd mave istedet for hård,) og så ellers gi det max 2 uger til og så vile hun tage affærde!
Min læge siger skånekost og mælkeprodukter 3 gange dagligt + paraghurt.. Men hvad fanden er skånekost egentligt? Spiser kogte ris, kogte kartofler, ristet toastbrød og havregrød! Og er SÅ tæt på at kaste op af det!:-s

Så kære kvinder, hjælp mig... Nogle må ha nogle gode fif!?

Stine 17+2

min datter døjer meget med tynd mave. så køber jeg peptit anone youghurt til hende også får hun bananer.( det fik jeg afvide af vagtlægen engang) to dage så er hendes mavse fin igen. måske det var en mulighed at prøve.

knus tanja 23+5

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Ved du hvad??? Din læge skal tage nogle afføringsprøver fra dig, og sende dem på statens serumsinstitut. Du kan jo ha' fået en slem infektion, på din rejse.

Han skal give dig 3 prøveglas med hjem. Disse skal du lægge en afføringsprøve i, ad tre omgange, og så sende dem med den udleverede kuvert, som du også har fået af din læge. Jeg synes det er noget forbandet SJUSK, at han ikke tager affære før. Det er nemlig alt for længe at gå, med sådan en mave...........især fordi du er gravid.

Spørg endelig, hvis du har spørgsmål.

Mette

Anmeld

27. november 2009

Tvilling

Anna-jonas skriver:

Ved du hvad??? Din læge skal tage nogle afføringsprøver fra dig, og sende dem på statens serumsinstitut. Du kan jo ha' fået en slem infektion, på din rejse.

Han skal give dig 3 prøveglas med hjem. Disse skal du lægge en afføringsprøve i, ad tre omgange, og så sende dem med den udleverede kuvert, som du også har fået af din læge. Jeg synes det er noget forbandet SJUSK, at han ikke tager affære før. Det er nemlig alt for længe at gå, med sådan en mave...........især fordi du er gravid.

Spørg endelig, hvis du har spørgsmål.

Mette

Meget enig!!

Har i øvrigt lige hørt om et hold på 10 der er kommet hjem. og 3 stk 1 uge efter. ALLE har haft dårlig mave. Men det varede max 1 uge....

Så 5 uger og gravid uhørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.