mine børn har igennem den sidste tid være rigtig meget igennem og jeg er fuldstændig klar over det... i dag få jeg så at vide at jeg ikke gør nok for dem med at hjælp dem med at komme sig over det.. jeg føgler virkelig jeg gør alt, jeg sætter alt min tid af til dem og venter med at gøre de forskellige hverdag ting til de sover... de siger jeg ikke aflæser deres signaler når de er kede af det, jeg syntes nu jeg er godt til at se dem godt være man ikke lige ser det hele på en gang, men er det ikke ok??
hjemmehosser sage i dag at min datter var meget trist og ulykke, ja det tror jeg da fanden med det hun har været igennem, men de vil ikke tilbyde hende hjælp, jeg skal hjælp hende... hun siger jeg ikke kan være forældre fordi jeg ikke kan se det, hvad jeg godt kan, men jeg oplever hende også glad, hun kan jo heller ikke være ked af det hele tiden.. kan godt forstå at hun er lidt trist nå hun er det, hun er beste heller ikke en rart person at have..
min datter var vil gerne hjem fra sfo i går altså gå efter skole og det syntes jeg da var ok men med vores hjemmehosser var det bestem ikke i orden for så trives hun ikk..altså i sfo og normalt vil børn jo ikke hjem hun gå i 3 klasse..
jeg var tvunger til at flytte og derfor også til at de måtte skifte skolen, da min bil køre som den vil.. de gav mig en lejlighed i den anden ende af byen de sage at der ikke var mulighed for at få der hvor jeg boede.. og det er bestem ikke i orden nu...
da jeg for nogle år siden miste min søn, fik jeg at vide at jeg skal rejse mig op igen og tag mig sammen fordi jeg havede andre børn der behøve mig, og det gjorde jeg så og nu er det også forkert, fordi jeg ikke viser overfor hende at jeg er ked men over for mine venner og psykologen.. jeg er ikke knytte til min hjemmehosser så for mig kan jeg bare ikke græde når hun er det men tilgengæld ved psykologen lige hvorhun skal trykke... og der tyder jeg...
jeg føgler jeg gør alt hvad de sige jeg lade dem styre mit liv, og indrette mig efter dem altså hjemmehosseren men alligevel har hun altid noget at brokke sig over...
hvordan kan jeg få min datter til at åbene mere op for hvordan hun har det,når vi er alene og når hosseren er det??
de vender altid tilbage med at tag udgang punkt i hvordan vi havede det lige da alle de her ting var sket og det er da klare at lige der er man ned vil man ikke altid værd det lige gyldig hvem man er
Anmeld