3 ud af 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Vinker

Fik lige en sms af Hanne fra mødregruppen - Hun var blevet fyret  Nu er vi 3 ud af 4 der er blevet fyret indenfor blot 4 måneder! Synes ikke det er en særlig god statitisk

Det eneste positive jeg kan sige er, at vi måske får tid til at holde mødregruppe hver uge som da vi var på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

JustAnotherName

Hold da op..... Det er altså ikke sjovt med alle de fyrringer.
Og det er da ret vildt at lige JERES gruppe næsten er ramt hele vejen rundt.

I vores mødregruppe er det lidt andre statistikker - mere positive.
At vi er 5 mødre, som alle 5 har piger!
EEn i gruppen havde barn i forvejen og ønsker ikke flere, men os andre fire har alle fået - eller skal alle snart have - vores næste barn. Og indtil videre er vi to der har født - begge to PIGER IGEN!
.....Så bliver det spændende at se hvad de to sidste venter sig.
Det er nok næsten usandsynligt at vi ALLESAMMEN laver piger både første og anden gang. Men det kunne da være lidt skægt.
Så bliver vi 5 mødre og 9 tøse-børn tilstede, når vi samles i dén mødregruppe 

Modsat Bianca's gruppe, så er der 4 drenge i Celina's gruppe. Så der er hun eneste pige. Meeen det tror jeg nu hun er helt ok med! .....sit eget personlige "tæskehold" af knejter som kan passe lidt på hende senere hen

NÅ, men det var jo en hel anden snak ....det var bare dét med mødregruppe og statistik som fik mig på et sidespor.
Det gør mig ondt på Jeres vegne, at I alle står uden job ....på nær den ene. Men ja, så har I da mulighed for at ses lidt mere ....og måske endda I kan hjælpes lidt ad i "job-kampen", hvis een falder over en jobannonce, som kunne være noget for den anden, eller hører noget fra nogen, osv. Det er jo bare om at trække på hinanden dét man kan ....for I søger vel ikke alle 3 de samme jobs ?!?

Anmeld

29. november 2009

Vinker

JustAnotherName skriver:

Hold da op..... Det er altså ikke sjovt med alle de fyrringer.
Og det er da ret vildt at lige JERES gruppe næsten er ramt hele vejen rundt.

I vores mødregruppe er det lidt andre statistikker - mere positive.
At vi er 5 mødre, som alle 5 har piger!
EEn i gruppen havde barn i forvejen og ønsker ikke flere, men os andre fire har alle fået - eller skal alle snart have - vores næste barn. Og indtil videre er vi to der har født - begge to PIGER IGEN!
.....Så bliver det spændende at se hvad de to sidste venter sig.
Det er nok næsten usandsynligt at vi ALLESAMMEN laver piger både første og anden gang. Men det kunne da være lidt skægt.
Så bliver vi 5 mødre og 9 tøse-børn tilstede, når vi samles i dén mødregruppe 

Modsat Bianca's gruppe, så er der 4 drenge i Celina's gruppe. Så der er hun eneste pige. Meeen det tror jeg nu hun er helt ok med! .....sit eget personlige "tæskehold" af knejter som kan passe lidt på hende senere hen

NÅ, men det var jo en hel anden snak ....det var bare dét med mødregruppe og statistik som fik mig på et sidespor.
Det gør mig ondt på Jeres vegne, at I alle står uden job ....på nær den ene. Men ja, så har I da mulighed for at ses lidt mere ....og måske endda I kan hjælpes lidt ad i "job-kampen", hvis een falder over en jobannonce, som kunne være noget for den anden, eller hører noget fra nogen, osv. Det er jo bare om at trække på hinanden dét man kan ....for I søger vel ikke alle 3 de samme jobs ?!?

Den var da en lidt sjov statistik og endnu sjovere er det hvis det virkelig ender med at det KUN er piger  Er jeg lidt spændt på at høre om det blir!

Jamen så har Bianca det da helt sikkert som blommen i et æg i hendes mødregruppe med alle de drenge

Ja nu håber jeg ikke at den 4. i vores mødregruppe også blir fyret. Det magter jeg slet ikke at tænke på, men hun er sygeplejeske så tror hun er ret sikret eftersom der hele tiden er mangel på dem.... Og hendes man har lige fået konstateret sklerose så de fortjener bare ikke mere modgang

Nej det er ikke helt de samme jobs vi kommer til at søge eftersom den ene er teknisk designer, den anden grafiker og jeg salgsassistent (men søger dog meget bredt for at få bedre arbejdstider...)

Krydser bare finger for os alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.