Ja der røg jeg jo ned af trappen herhjemme 
Har en meget fin farvet arm, men ryggen er ved at være helt ok igen...
Nå men derudover havde vi ellers rigtig kæreste weekend.
Liva blev sendt hjem til mine forældre og så tog manden og jeg på fin restaurant.
Et sted vi aldrig havde været før.... Den gamle kro i Overgade i Odense... for dælan da!!! Det er den bedste restaurant jeg nogensinde har været på.
Den er ret dyr, men var bare så hyggelig!
Startede ud med en aperitif (hedder det ikke sådan?) som var hvid gløgg.... har i nogensinde smagt det? Hvis ikke så gør jer selv den tjeneste! Carsten kan ikke lide gløgg men det her var sagen!
Forretten var så stor at jeg kun spiste halvdelen for at få plads til hovedretten som var kanon lækker og som jeg heller ikke kunne spise op.
Fik et godt glas hvidvin til forretten og en super god flaske rødvin til hovedretten.
Efter maden tog vi hjem og fik besøg af to vennepar og så gik der lidt fest i den
Må nok indrømme at jeg ikke helt husker hvordan jeg er kommet i seng. Men ingen tømmermænd dagen efter 
Denne weekend bliver noget mere rolig.
I aften skal jeg passe min kusines søn som er lidt ældre end Liva, imorgen formiddag kommer to af pigerne + deres knægte fra min gamle mødregruppe til hygge. Lørdag aften er Carsten ikke hjemme så der vil jeg få pyntet til jul så der er nisser over det hele når Liva vågner søndag morgen.
Hun snakker ikke om andet end nisser og lys for tiden... altså alt det fine lys i buske og træer som er begyndt at komme op.
Her i Odense har vi et kæmpe smukt træ oppe i midtbyen som altid bliver pyntet med 100-vis af julelys hvert år, der skal vi op forbi en dag tror jeg.
Hvad skal i andre lave i weekenden? Kan forestille mig at der er flere end mig der skal pynte op?
Anmeld