Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2009

oo

jeg sidder her desperat og bladrer rundt og rundt i fætter BR's, Legekædens og Toys r us katalogerne for at finde en julegave til min dejlige niece Carla på 2 år. Nu er jeg splittet mellem to ting, så jeg skal lige have jeres hjælp.

Hun er 2 år og 3 måneder til jul...

i kataloget står der, at det her er fra 1 1/2 år og op, og jeg tænker, at det er godt at figurerne er så fede og der ikke er små dele, for hun er vel stadig "lille"...men er det her piratskib for pattet til hendes alder?:

Min anden ide er Troldeliv bogserien...fordi jeg ELSKER trolde, og det er en ny serie med fantastiske billeder i, som hun så kunne følge - hvis hun vil. På den anden side, får hun ALTID bøger af litteratmosteren (hun elsker dog bøger!), så måske man skulle bidrage med legetøj denne ene gang...

jeg har bare lige brug for at vide, om jeg skyder hende til mindre end hun er....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg sidder her desperat og bladrer rundt og rundt i fætter BR's, Legekædens og Toys r us katalogerne for at finde en julegave til min dejlige niece Carla på 2 år. Nu er jeg splittet mellem to ting, så jeg skal lige have jeres hjælp.

Hun er 2 år og 3 måneder til jul...

i kataloget står der, at det her er fra 1 1/2 år og op, og jeg tænker, at det er godt at figurerne er så fede og der ikke er små dele, for hun er vel stadig "lille"...men er det her piratskib for pattet til hendes alder?:

Min anden ide er Troldeliv bogserien...fordi jeg ELSKER trolde, og det er en ny serie med fantastiske billeder i, som hun så kunne følge - hvis hun vil. På den anden side, får hun ALTID bøger af litteratmosteren (hun elsker dog bøger!), så måske man skulle bidrage med legetøj denne ene gang...

jeg har bare lige brug for at vide, om jeg skyder hende til mindre end hun er....

Liva er jo kun lige 1 md. ældre end Carla og hun ville elske det skib der. Synes absolut ikke det er for pattet

Bøgerne lyder ellers også kanon gode.... dem tror jeg at jeg selv skal kigge på til min venindes datter.... som er en lille troldeunge

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Carla ville elske det piratskib.................i serien kan man også få kongeslot med hel royal familie og hestevogn. Det har Anna, og det indgår meget i hendes lege.................hun leger jo næsten kun prinsesse-danse-fe lege.

Bøger et ALTID et hit herhjemme..................vi læser rigtig mange bøger for Anna...........både fordi vi kan li' det, og fordi hun elsker det.

Knus Mette

Anmeld

27. november 2009

oo

aj hvor godt tak for de hurtige svar...mosteren var ved at miste forstanden et kort øjeblik

Anmeld

27. november 2009

Muffinmus

jeg har skibet til min, men han leger nu altså ikke meget med det vil jeg sige.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.