Mine dytige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Nanna1985

Fia var til 3 års undersøgelse i dag og hun klarede det SÅ FLOOOOT Hun var så DYGTIG Hun vejer 51,1 & måler 99 cm, mors store dejlige pige..

Mercedes fik sin 3 måneders vaccine bagefter og NØJ hvor min lille pige bare SKREG PUHA.. Stakkels lille mus.. Håber bare at vi kommer smertefrit igennem det og at hun ingen feber får xxxx

Mercedes har døjet med kolik og vi har gået til zoneterapi med hende, nu skal vi til Kiropraktor, da hun er meget stiv i nakken Det har været 3 hårde måneder, og håber snart min lille pige kan få lidt fred og begynde at være mere glad..

Det var lidt fra os.. I får lige et par billeder af pigerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Vingummien

Nanna1985 skriver:

Fia var til 3 års undersøgelse i dag og hun klarede det SÅ FLOOOOT Hun var så DYGTIG Hun vejer 51,1 & måler 99 cm, mors store dejlige pige..

Mercedes fik sin 3 måneders vaccine bagefter og NØJ hvor min lille pige bare SKREG PUHA.. Stakkels lille mus.. Håber bare at vi kommer smertefrit igennem det og at hun ingen feber får xxxx

Mercedes har døjet med kolik og vi har gået til zoneterapi med hende, nu skal vi til Kiropraktor, da hun er meget stiv i nakken Det har været 3 hårde måneder, og håber snart min lille pige kan få lidt fred og begynde at være mere glad..

51?

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

Nanna1985 skriver:

Nårh bette pus, kolik er simpelhen noget af det værste der er opfundet til de små. Emil havde lidt problemer med sin mave i en måneds  tid og hold da op han kunne skrige og det var jo næsten hver dag han fik en tur. Er mega hårdt kan jeg huske. Håber snart huner over det, de plejer jo at sige en 3 måneders tit vare det normalt.

Rigtig skønen billeder af pigerne

Anmeld

27. november 2009

Nanna1985

suanne85 skriver:

Nårh bette pus, kolik er simpelhen noget af det værste der er opfundet til de små. Emil havde lidt problemer med sin mave i en måneds  tid og hold da op han kunne skrige og det var jo næsten hver dag han fik en tur. Er mega hårdt kan jeg huske. Håber snart huner over det, de plejer jo at sige en 3 måneders tit vare det normalt.

Rigtig skønen billeder af pigerne

Ja hun er over det værste med kolikken nu heldigvis, det har virkelig været hårdt og er det stadigvæk..Nu døjer hun med nakken det lille pus Vi skal til kiropraktor Tirsdag D. 1 December, så må vi håbe hun kan hjælpe hende..!!

Anmeld

27. november 2009

heaven

Nanna1985 skriver:

øøøhhh??? 51 kg?? håber da det er en tastefejl, hehe..... fine billeder...

Jannie

Anmeld

27. november 2009

eirene

suanne85 skriver:

51?

Ja kæmpe barn, tænker jeg...

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

Nanna1985 skriver:

Ja hun er over det værste med kolikken nu heldigvis, det har virkelig været hårdt og er det stadigvæk..Nu døjer hun med nakken det lille pus Vi skal til kiropraktor Tirsdag D. 1 December, så må vi håbe hun kan hjælpe hende..!!

håber det hjælper. Men hun er nok ked af det lige det de røre ved hende osv. De er jo ikke så blide altdi sådan nogle

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

eirene skriver:

Ja kæmpe barn, tænker jeg...

Hehe ja

Anmeld

27. november 2009

Nanna1985

heaven skriver:

øøøhhh??? 51 kg?? håber da det er en tastefejl, hehe..... fine billeder...

Jannie

Ja det er selvfølgelig en taste fejl HEHE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.