Begyndende influenza og jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Kaufie

Jeg er i den heldige situation, at jeg skal til jobsamtale her kl 14.

Men.....så er det bare jeg vågnede med 38 i feber og kun får det værre - så jeg ved jo desværre godt hvilken vej det går. Sønnen var syg sidste weekend indtil tirsdag og min nærmeste kollega lagde sig i går.

Mit spørgsmål er nu: Ville I gøre opmærksom på at I har det skidt - og derfor vil anbefale dem ikke at give hånd eller i det mindste sørge for at vaske hænder så snart jeg er gået, eller ville I helt holde bøtte med det?

Mette, på panodil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

DK

Jeg ville ikke sige det. Jeg ville tage panodil, parfume på, næsespray osv. og så give det bedste indtryk jeg kan!!

Uanset hvad, så er det i dag de skal have det første indtryk af dig, og du vil ikke have at de skal huske dig som "hende den syge" bagefter!!! Du kan jo vaskehænder lige inden, så du ikke smitter!!

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Klart at man siger sådan noget....................den influ- smitter jo ad pommern til. Blev selv indlagt sidste fredag med 40,2 i feber, og en bragende lungebetændelse p.g.a virus. Det er ikke noget at spøge med......................kan jeg kun sige nu, da jeg er blevet klogere.

Måske du er blevet hjemme under dynen, og har fået udsat samtalen, til du er rask.

Mette

Anmeld

27. november 2009

Kaufie

Jeg sadge ikke noget - følte mig nogenlunde frisk på pågældende tidspunkt. Men vaskede hænder da jeg kom frem, så de forhåbentlig ikke blev smittet....af mig...

Anmeld

27. november 2009

DK

Hej

Jeg håber det gik godt! Pøj pøj i alt fald

Og god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.