Symptomer ved gravidtet efter IVF eller naturligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Anetski

Hej

Hvad for nogle symptomer havde i inden i fandt ud af i var gravide.

Jeg fik lagt et 5 dag aeg ind d. 21Nov og har haft mens smerter i 2  dage og idag er der ogsaa en masse smaerter i ryggen ligesom mens er paa vej. Jeg er ved at blive sindsyg af at vente.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Gaya

Hej du

Jeg fik lagt æg op den 24/8-09 og havde over de 14 dage man skal vente næsten mens smerter dagligt......men heldigvis uden blødninger
Jeg tog dette som gode tegn da jeg de to første gange intet havde mærket før jeg på 10. dagen (begge gange) begyndte at bløde vildt og have MANGE smerter.......

Så hos mig var det altså gode tegn at have smerter undervejs......

Held og lykke med det.....

Kh Lene

Anmeld

28. november 2009

Anetski

Gaya skriver:

Hej du

Jeg fik lagt æg op den 24/8-09 og havde over de 14 dage man skal vente næsten mens smerter dagligt......men heldigvis uden blødninger
Jeg tog dette som gode tegn da jeg de to første gange intet havde mærket før jeg på 10. dagen (begge gange) begyndte at bløde vildt og have MANGE smerter.......

Så hos mig var det altså gode tegn at have smerter undervejs......

Held og lykke med det.....

Kh Lene

Tak for dit svar. Det fik mig helt til at slappe af. Jeg stog op i morges og tog en test og den var positiv saa den er der sku.

JUBI!!

Anmeld

28. november 2009

Joanna

Hvor SKØNT - stort tillykke Anetski - det var vel nok gode nyheder! 

Er det dit første barn? 

Anmeld

29. november 2009

Anetski

Joanna skriver:

Hvor SKØNT - stort tillykke Anetski - det var vel nok gode nyheder! 

Er det dit første barn? 

Hej

Nej det er mit andet. Min soen blev til via IVF i 2008. Ihh jeg glaeder mig til blodpoeven imorgen. jubi

Anmeld

29. november 2009

Neki

TILLYKKE...hvor er det dejligt for jer

- Neki

Anmeld

29. november 2009

Joanna

Anetski skriver:

Hej

Nej det er mit andet. Min soen blev til via IVF i 2008. Ihh jeg glaeder mig til blodpoeven imorgen. jubi

Ja, jeg syntes jo nok billedet viste, at det er en lillebrøster, vi snakker om  

Rigtigt tillykke med det! Et barn er skønt, men to er næsten dobbelt så dejligt. 

Anmeld

30. november 2009

Gaya

Anetski skriver:

Tak for dit svar. Det fik mig helt til at slappe af. Jeg stog op i morges og tog en test og den var positiv saa den er der sku.

JUBI!!

Ihh hvor er det dejligt.........

Tusind gange tillykke

Kh Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.