Er det seriøst..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. november 2009

MetteT

Sidder lige med et halvt øje og ser Go' morgen Danmark..

Og kan sgu ikke helt finde ud af om ham der forskeren Holger Bech Nielsen er virkelig eller om det er skuespil.. For han er sgu da godt nok speciel....  Hehe...

Nogen der så det hele??

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

LouiseNielsen

Hehehe, jeg stod ude i køkkkenet og tænkte bare "Hva pokker er det for et fjols i tv"

Tror helt ærlig han er sådan, tror han er så klog osv at han virkelig er "dum" Forstår du hva jeg mener??

Anmeld

27. november 2009

MetteT

LouiseLarsen skriver:

Hehehe, jeg stod ude i køkkkenet og tænkte bare "Hva pokker er det for et fjols i tv"

Tror helt ærlig han er sådan, tror han er så klog osv at han virkelig er "dum" Forstår du hva jeg mener??

Ja, det forstår jeg..

Har lige prøvet at google ham og han er sgu ægte nok..

Troede seriøst det var noget fis de lavede derinde..

Anmeld

27. november 2009

oo

Nu e min mand fysiker og har haft Holger som underviser. vi havde en samtale om ham for nylig, i forbindelse med lige netop denne her ting, som han talte om på morgen tv (går jeg ud fra, jeg har ikke set det) Som Søren siger, så er han en helt enormt klog mand, og med denne her ting er hans teori så langt ude, at mange opfatter ham som vanvittig. Der er jo ingen der ved om han har ret eller ej, så måske ER manden langt langt foran os i intelligens! måske har han taget helt fejl.

det er dog vigtigt at huske på, at rigtig mange naturvidenskabelige teorier mødte stærk modstand da de først blev fremsat og rigtig mange naturvidenskablige forskere er blevet kaldt vanvittige for deres teorier, der senere har vist sig at holde stik.

Anmeld

27. november 2009

LouiseNielsen

MetteT skriver:

Ja, det forstår jeg..

Har lige prøvet at google ham og han er sgu ægte nok..

Troede seriøst det var noget fis de lavede derinde..

Har før set ham.... Men kunne jo godt være han spillede på det, for at være sjov, men nej tror virkelig han er sådan!

Ham kunne jeg ikke leve sammen med! Hehe

Anmeld

27. november 2009

Pia.

Jo jo han er sørme oprigtig nok - Men en tosse at høre på, så kan nu godt forstå din tvivl...  Nogen mennesker kan også blive FOR kloge....

Anmeld

27. november 2009

MetteT

Tjuhl skriver:

Nu e min mand fysiker og har haft Holger som underviser. vi havde en samtale om ham for nylig, i forbindelse med lige netop denne her ting, som han talte om på morgen tv (går jeg ud fra, jeg har ikke set det) Som Søren siger, så er han en helt enormt klog mand, og med denne her ting er hans teori så langt ude, at mange opfatter ham som vanvittig. Der er jo ingen der ved om han har ret eller ej, så måske ER manden langt langt foran os i intelligens! måske har han taget helt fejl.

det er dog vigtigt at huske på, at rigtig mange naturvidenskabelige teorier mødte stærk modstand da de først blev fremsat og rigtig mange naturvidenskablige forskere er blevet kaldt vanvittige for deres teorier, der senere har vist sig at holde stik.

Det var nu ikke så meget de ting han sagde jeg undrede mig over, mere måden han var på...

Anmeld

27. november 2009

LouiseNielsen

Tjuhl skriver:

Er ikke så meget de ting han siger, for lyttede egentlig slet ikke efter... Mere hans måde at være på og tale på, om det var oprigtig, eller om det er skuespil... hehe! For så træls kan man da virkelig ikek være... Men tror simpelthen bare han er KLOG! Helt derud hvor det gør han meget meget underlig!

Anmeld

27. november 2009

oo

ja okay jeg havde ikke lige fattet det var det tråden handlede om, men vi kan hurtigt blive enige om, at han er frygtelig anstrengende at lytte til! jeg vil sige, at på universiteterne møder man en del af disse professor særlinge, som man slet ikke kan se fungere i det normale liv - de ER deres fag så meget at det er helt tåbeligt!

Anmeld

27. november 2009

DK

Ofte er folk der er geniale, desværre født uden den store sociale intelligens, hvorfor vi andre med kedelige normale hjerner, tager lidt afstand fra dem, og kan med vores midelmådighed kun gøre lidt grin med genierne, pga. de er specielle. Det er jo rart nok, for så slipper vi for at føle os alt for dumme... he he..

Jeg er overbevist om at Holger er os alle LANGT LANGT overlegen! 

Knus Ditte, der desværre er sig pinligt bevidst om sin fuldstændige normale intelligens!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.