Mangler hurtigt svar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. november 2009

CGTN

Hej...

Jeg er gravid og sat til, at føde på søndag... Har overhovedet ikke mærket til plukveer på noget tidspunkt, så aner ikke hvordan de føles...

Her til morgen vågner jeg og har ondt i underlivet, ligesom ligamentsmerter, men konstant istedet...
Drengen bevæger sig som han plejer, så på det punkt er jeg ikke nervøs, men nogen bus på hva det kan være for smerter?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

quity

Jeg har termin på mandag og har haft plukeveer siden uge 16. Hos mig sidder plukeveerne midt på maven. Maven bliver helt hård et kort stykke tid hvorefter den bliver blød igen.

Jeg har også haft nogle smerter helt nede, men ved mig gik det over igen efter kort tid, så tror det har været fordi den bette har rodet lidt rundt.

I dit tilfælde, hvis det er vedvarende smerter vil jeg nok lige ringe til jordemoder, læge eller fødegang. For at høre hvad de tror

Anmeld

27. november 2009

frk andreasen

han borer sig måske helt ned i bækkenet og er klar til at komme ud til dig? medmindre du har fået afvide at han sidder helt fast

tanja 23+5

Anmeld

27. november 2009

CGTN

Tak for svar...

Har fået og vide, at han sidder godt fast, så forhåbentlig er det bare fordi han er ved og være klar til og komme ud...

Tror jeg vil tage en bette lur og hvis det bliver, ja så må jeg jo ringe til FG.

Tusind tak for jeres svar

Og hav en god weekend

Anmeld

27. november 2009

frk andreasen

CGTN skriver:

Tak for svar...

Har fået og vide, at han sidder godt fast, så forhåbentlig er det bare fordi han er ved og være klar til og komme ud...

Tror jeg vil tage en bette lur og hvis det bliver, ja så må jeg jo ringe til FG.

Tusind tak for jeres svar

Og hav en god weekend

han kommer nok snart ud

go weekend til dig også..

Anmeld

27. november 2009

Mira0911

Du er ikke i tvivl når fødslen er igang... Det kan være sådan at du ikke kan holde det ud... Det skal bide foran til og i lændet...

Anmeld

27. november 2009

quity

MoarJ skriver:

Du er ikke i tvivl når fødslen er igang... Det kan være sådan at du ikke kan holde det ud... Det skal bide foran til og i lændet...

Ikke for at være negativ. Men man kan altså godt være i tvivl. Da jeg skulle have min søn for 4 år siden, var jeg selv meget i tvivl, for min veer gjorde ikke særlig ondt(mindede om mens. smerter gennem hele forløbet). Det var da kun fordi de blev ved at jeg blev sikker på at det var veer.

Anmeld

27. november 2009

Mira0911

quity skriver:

Ikke for at være negativ. Men man kan altså godt være i tvivl. Da jeg skulle have min søn for 4 år siden, var jeg selv meget i tvivl, for min veer gjorde ikke særlig ondt(mindede om mens. smerter gennem hele forløbet). Det var da kun fordi de blev ved at jeg blev sikker på at det var veer.

Helt i orden...

Anmeld

2. december 2009

CGTN

Jeg fødte 20.55 om aftenen, men troede kun det var plukveer, så hvis kæresten ikke havde tvunget mig på sygehuset var vores lille søn blevet født hjemme, for vi nåede kun, at være der i halvanden time også var han ude  

Dejlig nem fødsel, men tak for jeres råd

Anmeld

2. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

CGTN skriver:

Jeg fødte 20.55 om aftenen, men troede kun det var plukveer, så hvis kæresten ikke havde tvunget mig på sygehuset var vores lille søn blevet født hjemme, for vi nåede kun, at være der i halvanden time også var han ude  

Dejlig nem fødsel, men tak for jeres råd

STORT TILLYKKE, HVOR DEJLIGT.. GIK DET HELE GODT???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.