ej vel... eller ...måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. november 2009

lotte32

Ja, Jeg er meget i tvivl, jeg havde ÆL sidste tirsdag(testede) og i søndags havde jeg de mest mystiske jag/smerter i mavse

i denne uge har jeg tirsdag onsdag, torsdag og i dag haft den ledeste kvalme, men den kommer i bølger, og IKKE kun om morgenen, og når jeg bliver sulten, skal jeg bare have noget at spise NUUUU...!  igår tog jeg hjem fra job fordi jeg havde kastet op og var rigtig skidt og svimmel, men en halv time efter jeg kom hjem var jeg superfrisk igen og fik lavet en masse herhjemme... en time senere lå jeg igen med hovedet i toilettet det føles virkelig som gaviditetskvalme, men jeg har ingen andre sympt.

Jeg har været igennem to graviditeter før, men der har jeg ikke haft symptomer før omkring uge 6-8, og har aldrig før haft så slem kvalme ..

mit spørgsmål er så...har nogen af jer, der har været gravide før, haft graviditetstegn så tidligt??

tør ikke håbe, så prøver at overbevise mig selv om at det er omgangssyge eller noget...

knuss Lotte... som prøver at overbevise sig selv om at det er hendes krop der tager pis på hende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

NoName

Puhh... nu har jeg aldrig været gravid før, men hold da op jeg har den sygeste kvalme idag, er ved at gå til .... har godt nok ikke kastet op, det er jeg for stædig til...

drikker vand og gumler tyggegummi til den store guldmedalje i håbet om at det kan hjælpe lidt...

Heldigvis er det fredag og jeg har nogenlunde tidlig fri fra arbejde...

NoName 5+3 - Der godt nok synes det er tidligt kvalmen sætter ind!

Anmeld

27. november 2009

Sofia24

Har aldrig selv haft kvalme i en graviditet, men kun lidt madlede i ugerne 8-10 ca.

Mht symptomer så hurtigt efter ÆL, så tror jeg på det, da jeg fik ømme bryster allerede 5 dage efter ÆL. Og jeg var jo selvfølgelig gravid  

Og man siger jo, at symptomerne kan komme og gå som det passer dem... HORMONER!

Jeg håber for dig (ikke?) at det er en graviditet du har i vente...

Kram Sofia

Anmeld

27. november 2009

frk andreasen

1 gang (1 pige)

gik jeg 3 uger over tiden, havde jeg ingen symptomer før jeg var i 10-12 uge stort set ingen kvalme.

her 2 gang (1 dreng)

jeg havde meget kvalme 2 uger før jeg kunne teste( testede på mens dagen) kvalmen forsvandt igen og der var kun niven og jagen i underlivet og viiirkelige ømme bryster. fra uge 7 og helt til 14 -15 stykker havde jeg så voldsom kvalme og opkast boede nærmest på toilettet.

så måske?

knus tanja 23+5

Anmeld

27. november 2009

lotte32

Håber den er der..men tør næsten ikke tro på det, vi har prøvet i 14 mdr. nu... men fårk det ku være så dejligt

Anmeld

28. november 2009

NoName

Håber den er der..men tør næsten ikke tro på det, vi har prøvet i 14 mdr. nu... men fårk det ku være så dejligt

Jeg krydser ALT hvad krydses kan..... (av av krampe... pyt, det går til et godt formål)

Anmeld

28. november 2009

FrkC

Jeg  for at den er der  Hvornår kan du teste??

Anmeld

28. november 2009

Muffinmus

jeps

Første gang fik jeg stort set ingen kvalme.

Den her gang fik jeg det allerede 3-4 dage efter ÆL og det forsvandt først efter uge 12...nedern.

Anmeld

29. november 2009

lotte32

tak for jeres  har stadig meget kvalme, og syntes osse at mine bryster er ret ømme, men måske det bare er indbildning

jeg skal efter planen have mens imorgen, så nu må vi se.... har ikke haft de sædvanlige tegn på at den er på vej,

men igen... måske det bare er indbilning fordi det er så stort et ønske...

håber håber håber

Anmeld

29. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

lotte30 skriver:

tak for jeres  har stadig meget kvalme, og syntes osse at mine bryster er ret ømme, men måske det bare er indbildning

jeg skal efter planen have mens imorgen, så nu må vi se.... har ikke haft de sædvanlige tegn på at den er på vej,

men igen... måske det bare er indbilning fordi det er så stort et ønske...

håber håber håber

uhhh , kan du vente til i morgen?? syntes da lige du sku smugteste lidt! hi hi.. jeg havde det også underligt som du, og jeg testede fra den dag jeg fik det sådan. (10 dage før forventet mens)  fik dog ikke en positiv før agen før..

knus karina 29+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.