Hjælp Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Anonym trådstarter

Åh Åh Åh jeg er simpelthen bare så ked af det..

Modtog et brev fra min niece på 14 at hun simpelthen ikke kan holde ud at være derhjemme mere og overvejer at stikke af. Hun har sagt sådan siden hun var 12, men hun har heldigvis aldrig gjort noget ved det. Hun har det ikke nemt derhjemme og får meget skæld ud og blive råbt af. Det er svart at forklare.

Hun må ikke se mig fordi hendes mor er sur på mig og ikke vil tale med mig ( ukendt årsag )

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vil SÅ gerne hjælpe hende, men jeg ved ikke hvordan.. Nogle med råd??

Det skal lige siges at det ikke vil hjælpe at snakke med hendes mor eller far..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

ekzunz

Hun kan prøve at tale med dem her:

http://www.girltalk.dk/

Det lyder jo som en klassisk teenage-ting hun gennemgår og jeg er sikker på at girltalk har rigtigt mange gode råd.....

Men for hulan da hvor må det være svært at være hende, at hun ikke engang må tale med dig når nu hun åbenbart har tillid til dig.

Godt hun har dig

Anmeld

26. november 2009

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hun kan prøve at tale med dem her:

http://www.girltalk.dk/

Det lyder jo som en klassisk teenage-ting hun gennemgår og jeg er sikker på at girltalk har rigtigt mange gode råd.....

Men for hulan da hvor må det være svært at være hende, at hun ikke engang må tale med dig når nu hun åbenbart har tillid til dig.

Godt hun har dig

Jeg vil prøve at sende hende det link og tusind tak

Ja det er virkelig svært for hende og også for mig.

Sidste besked jeg fik fra hende lød sådan " Jeg ville ønske at du var  min mor.... Du er en god mig.... Jeg synes alt er træls lige nu"

Åh nej hvor er jeg bare ked af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.