Mere Kage... uhhhmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Ayasmor

Vi har en fantastisk lækker kageordning i min klasse, og i den anledning gav jeg mig til at bage nogle kager.. De er ikke så pæne som jeg gerne ville, men det bliver forhåbentlig bedre jo flere jeg laver..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

mariamiss6

de er da fine.... er det de første du har lavet...?

Anmeld

26. november 2009

Lærke90

Synes de er rigtig flotte..

Det må da have imponeret klassen

Anmeld

26. november 2009

Mira0911

Jeg synes det er rigtig flotte...

Anmeld

28. november 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

de er da fine.... er det de første du har lavet...?

mange tak.. ja det er de første jeg har lavet med fyld og opsmøring.. Der er dog lige et stykke vej til det perfekte resultat.. Hvordan får du hjørnerne pæne på en firkantet kage??

Anmeld

28. november 2009

mariamiss6

Ayasmor skriver:

mange tak.. ja det er de første jeg har lavet med fyld og opsmøring.. Der er dog lige et stykke vej til det perfekte resultat.. Hvordan får du hjørnerne pæne på en firkantet kage??

på kagekurset fik vi at vide at man skulle passe hjørnerne til først, og så siderne til sidst, det synes jeg giver et meget bedre resultet, men det er nu stadig lidt svært... det hjælper hvis MMF'ern er så fugtig som muligt, altså ikke mere flormelis end absolut nødvendigt..

og så skal jeg lige ved næste kage have tjekket om det kan være rigtigt den bliver mere elastisk uden vand i. der var en på youtube der havde gjort det, også til en firkantet kage, og hun var nærmest himmelhenrykt over resultatet...

jeg melder selvfølgelig tilbage hvis det dutter for mig....

Anmeld

29. november 2009

Ayasmor

mariamiss6 skriver:

på kagekurset fik vi at vide at man skulle passe hjørnerne til først, og så siderne til sidst, det synes jeg giver et meget bedre resultet, men det er nu stadig lidt svært... det hjælper hvis MMF'ern er så fugtig som muligt, altså ikke mere flormelis end absolut nødvendigt..

og så skal jeg lige ved næste kage have tjekket om det kan være rigtigt den bliver mere elastisk uden vand i. der var en på youtube der havde gjort det, også til en firkantet kage, og hun var nærmest himmelhenrykt over resultatet...

jeg melder selvfølgelig tilbage hvis det dutter for mig....

Super.. det vil jeg lige prøve næste gang.. Tak for tips

Knus

Anmeld

29. november 2009

Diana...

Ayasmor skriver:

Vi har en fantastisk lækker kageordning i min klasse, og i den anledning gav jeg mig til at bage nogle kager.. De er ikke så pæne som jeg gerne ville, men det bliver forhåbentlig bedre jo flere jeg laver..

Hvor er de bare fine især den første den er jeg vild med!

Anmeld

29. november 2009

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Hvor er de bare fine især den første den er jeg vild med!

Ihh mange tak.. jah det er også den jeg bedst synes om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.