Dumme unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2009

TbCp

Vi har lige været oppe at handle. Liva nægter at sidde i en vogn pt så hun får lov at gå rundt sammen med mig.
Vi kommer op til kassen og skal have varerne op på båndet. Liva smutter ud forbi kassen og står og kigger på kagerne i bagerafdelingen, det gør hun altid så det er bare ok.

Hun kommer hen til mig igen da jeg er ved at betale men smutter så forbi mig ind i slikafdelingen som selvfølgelig ligger lige der ved kasserne.

Jeg får betalt og siger til fyren ved kassen at jeg altså lige er nødt til at finde min datter så skal jeg nok fjerne mine varer....

Skynder mig ind mellem hylderne med slik og hvad ser jeg....

Liva er simpelthen gået ombord i en chokoladejulemand.... jamen de stod jo altså også lige i Liva højde

Fik ikke skældt hende ud for jeg kunne bare ikke lade være med at grine og de andre kunder fik sig vist også et godt grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

LotteGabriella

TbCp skriver:

Vi har lige været oppe at handle. Liva nægter at sidde i en vogn pt så hun får lov at gå rundt sammen med mig.
Vi kommer op til kassen og skal have varerne op på båndet. Liva smutter ud forbi kassen og står og kigger på kagerne i bagerafdelingen, det gør hun altid så det er bare ok.

Hun kommer hen til mig igen da jeg er ved at betale men smutter så forbi mig ind i slikafdelingen som selvfølgelig ligger lige der ved kasserne.

Jeg får betalt og siger til fyren ved kassen at jeg altså lige er nødt til at finde min datter så skal jeg nok fjerne mine varer....

Skynder mig ind mellem hylderne med slik og hvad ser jeg....

Liva er simpelthen gået ombord i en chokoladejulemand.... jamen de stod jo altså også lige i Liva højde

Fik ikke skældt hende ud for jeg kunne bare ikke lade være med at grine og de andre kunder fik sig vist også et godt grin

LOL, jamen altså er man lækkersulten, så er man lækkersulten

Anmeld

26. november 2009

TbCp

LotteGabriella skriver:

LOL, jamen altså er man lækkersulten, så er man lækkersulten

Det er hun dælme tit... men det har hun vist ikke fra fremmede

Anmeld

26. november 2009

oo

hun er en snu ræv

Anmeld

26. november 2009

Jules

Hihi Kan lige se det for mig

Anmeld

26. november 2009

bette

hahah hvor godt.. men sådan er det jo.. vi har sku ik 4000 øjne at gøre godt med når vi er ude og handle..

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Det er ikke første gang hun når at nuppe noget, de andre gange har det bare været i frugt/grønt afdelingen i stedet for

Anmeld

26. november 2009

CSB

Hihi.. Man kan jo heller ikke nå at få et nej, når man har spist chokoladen

Anmeld

26. november 2009

TbCp

CSB skriver:

Hihi.. Man kan jo heller ikke nå at få et nej, når man har spist chokoladen

Det er jo det

Helt dum er hun vist ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.