Dumme unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2009

TbCp

Vi har lige været oppe at handle. Liva nægter at sidde i en vogn pt så hun får lov at gå rundt sammen med mig.
Vi kommer op til kassen og skal have varerne op på båndet. Liva smutter ud forbi kassen og står og kigger på kagerne i bagerafdelingen, det gør hun altid så det er bare ok.

Hun kommer hen til mig igen da jeg er ved at betale men smutter så forbi mig ind i slikafdelingen som selvfølgelig ligger lige der ved kasserne.

Jeg får betalt og siger til fyren ved kassen at jeg altså lige er nødt til at finde min datter så skal jeg nok fjerne mine varer....

Skynder mig ind mellem hylderne med slik og hvad ser jeg....

Liva er simpelthen gået ombord i en chokoladejulemand.... jamen de stod jo altså også lige i Liva højde

Fik ikke skældt hende ud for jeg kunne bare ikke lade være med at grine og de andre kunder fik sig vist også et godt grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Dictes mor

He he, jeg kan kun forstå hende, det har jeg også lyst til at gøre en gang imellem, når jeg står i køen og de ligger der og frister helt fine, røde, glinsende og chokoladefyldte

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

He he, jeg kan kun forstå hende, det har jeg også lyst til at gøre en gang imellem, når jeg står i køen og de ligger der og frister helt fine, røde, glinsende og chokoladefyldte

Der er nok en grund til slikket bliver placeret lige der

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Vi har lige været oppe at handle. Liva nægter at sidde i en vogn pt så hun får lov at gå rundt sammen med mig.
Vi kommer op til kassen og skal have varerne op på båndet. Liva smutter ud forbi kassen og står og kigger på kagerne i bagerafdelingen, det gør hun altid så det er bare ok.

Hun kommer hen til mig igen da jeg er ved at betale men smutter så forbi mig ind i slikafdelingen som selvfølgelig ligger lige der ved kasserne.

Jeg får betalt og siger til fyren ved kassen at jeg altså lige er nødt til at finde min datter så skal jeg nok fjerne mine varer....

Skynder mig ind mellem hylderne med slik og hvad ser jeg....

Liva er simpelthen gået ombord i en chokoladejulemand.... jamen de stod jo altså også lige i Liva højde

Fik ikke skældt hende ud for jeg kunne bare ikke lade være med at grine og de andre kunder fik sig vist også et godt grin

Er bedre at grine end at gå helt amok ligesom de forældre man nogle gange ser som går helt i selvsving og hiver og slider i barnet.

Havde sku også grint af det og så påpeget bagefter at det altså ikke var oki. Og så klaget over den højde det står i

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Hold op hvor kom jeg til at grine............................elsker Liva-historier. Hun er bare så fuld af liv og ballade den dame.

Chokoladeknus til Liva og mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.