en rigtig møgdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Barbamama

Ej altså.... Det har bare været en dum dag i dag. Carla skulle have sin 5mdr-vaccination og det gjorde åbenbart MEGET ondt på hende i dag for hun var slet ikke til at trøste i dag. Hver gang hun var holdt op med at græde lidt startede hun bare forfra...Åh det var hårdt..... Nå men hun fik en flaske og så gik det lidt bedre. Da vi så skulle ned i stue-etagen til barnevognen (vi var på 4.sal og elevatorerne er for små til barnevogne) var der fanme en der havde stjålet overdækket til hendes barnevogn!!!! (det der med tryk-knapperne i siden). Jeg tænkte ej det er bare løgn!!! Så tog jeg elevatoren op igen for at være helt sikker på det ikke lå deroppe, men nej.... Jeg begyndte bare at tude helt vildt for jeg kunne slet ikke bære i mit hjerte at jeg ikke kunne pakke hende godt nok ind og så i det her blæsevejr!!! Hvem fanden gør sådan noget???? Ej hvor var jeg bare ødelagt.... Jeg græd det meste af vejen hjem. Og Carla er bare så glad for at sove udenfor. Hun er næsten ikke til at få til at sove inde.... åhh... Nå men jeg fik ringet til Ønskebørn hvor vi har købt barnevognen og et nyt overdække (ved ikke hvad det hedder rigtigt) koster så lige 600kr... Fedt!!! Så tusind tak til den store idiot der har hapset det.... Uhyggeligt at tænke på at det må være en med et barn. Hvem skulle ellers tage det? Er bare så vred!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

TbCp

Øv for en lortedag!!!!

Det er da simpelthen utroligt at nogen kan finde på det!

Mht. til vaccinationen tror du så det måske kan skyldes at hun er blevet meget mere bevidst om hvad der sker rundt om hende og at hun så "kom i tanke om" hvad der var sket....

Anmeld

26. november 2009

Fenris

michella80 skriver:

Ej altså.... Det har bare været en dum dag i dag. Carla skulle have sin 5mdr-vaccination og det gjorde åbenbart MEGET ondt på hende i dag for hun var slet ikke til at trøste i dag. Hver gang hun var holdt op med at græde lidt startede hun bare forfra...Åh det var hårdt..... Nå men hun fik en flaske og så gik det lidt bedre. Da vi så skulle ned i stue-etagen til barnevognen (vi var på 4.sal og elevatorerne er for små til barnevogne) var der fanme en der havde stjålet overdækket til hendes barnevogn!!!! (det der med tryk-knapperne i siden). Jeg tænkte ej det er bare løgn!!! Så tog jeg elevatoren op igen for at være helt sikker på det ikke lå deroppe, men nej.... Jeg begyndte bare at tude helt vildt for jeg kunne slet ikke bære i mit hjerte at jeg ikke kunne pakke hende godt nok ind og så i det her blæsevejr!!! Hvem fanden gør sådan noget???? Ej hvor var jeg bare ødelagt.... Jeg græd det meste af vejen hjem. Og Carla er bare så glad for at sove udenfor. Hun er næsten ikke til at få til at sove inde.... åhh... Nå men jeg fik ringet til Ønskebørn hvor vi har købt barnevognen og et nyt overdække (ved ikke hvad det hedder rigtigt) koster så lige 600kr... Fedt!!! Så tusind tak til den store idiot der har hapset det.... Uhyggeligt at tænke på at det må være en med et barn. Hvem skulle ellers tage det? Er bare så vred!

ØV altså

Kan godt forstå din frustration.....Og ja sikke en idiot- tænk at stjæle noget fra en BARNEVOGN

Fatter bare ikke folk idag...Håber hun får det bedre

-Anita

Anmeld

26. november 2009

Barbamama

TbCp skriver:

Øv for en lortedag!!!!

Det er da simpelthen utroligt at nogen kan finde på det!

Mht. til vaccinationen tror du så det måske kan skyldes at hun er blevet meget mere bevidst om hvad der sker rundt om hende og at hun så "kom i tanke om" hvad der var sket....

ja jeg tror også hun blev ved md at komme i tanke om det... lille pus...

Anmeld

26. november 2009

Barbamama

Apples skriver:

ØV altså

Kan godt forstå din frustration.....Og ja sikke en idiot- tænk at stjæle noget fra en BARNEVOGN

Fatter bare ikke folk idag...Håber hun får det bedre

-Anita

ja det er bare for meget altså.... lige nu har hun det godt. hun har ikke feber endnu....

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Ja, sikke en lortedag.........................håber at i dag bliver bedre.

Jeg begynder også altid at tude, når der er nogle der stjæler noget af mit. Man føler sig forulempet og helt elendig, over at der er nogle der er sådan...................men det er der sørgelig vis. Skynd dig at få købt overdækket, så Carla-pigen kan komme udenfor og bysse. Kig evt. på gul og gratis eller trendsales....................folk sælger mange forskellige ting.

Knus Mette

Anmeld

27. november 2009

iln

Nogen gange forstår jeg bare ikke, hvad folk har gang i.

Tænkte på... er det ikke noget din forsikring dækker?

Anmeld

27. november 2009

Barbamama

jeg tænkte også på det med forsikringen men jeg gider bare ikke gøre i det.... Svigermor henter det i dag. Bliver bare så harm over at nogen kan finde på at stjæle fra en baby.... Og ja jeg kan heller ikke lade være med at tude for når man gør så meget for at passe på sit barn (holde det varmt osv) og så der er nogen der gør sådan at man ikke kan så bliver jeg sgu bundulykkelig.... Kan slet ikke forstå at man vil lade en andens baby blive kold....

Anmeld

27. november 2009

JustAnotherName

600 kroner for det lille stykke    pyyh det var skismer dyrt!!
Men det er selvfølgelig træls at undvære - ihvertfald hér i vinter-halvåret.
Havde det nu bare været sommer, så kunne man jo godt undværre det!

HVEM FAEN finder på at nuppe en andens overdække til barnevognen?
Det er dælme da en besynderlig ting at stjæle

Urghh, jeg hader sådan noget rapseri
- KØB DIT EGET ELLER UNDVÆR, DUMME TYV!!

Håber din dag kan nå at vende og blive til en god dag.
Og ellers må vi bare håbe, at det er en af de dage, som går hurtigt!

Opmuntrende krammer herfra... 

Anmeld

27. november 2009

JustAnotherName

Hov, ser så først nu, at dit indlæg er skrevet igår.....
Så det der med at dagen skal gå hurtigt, bliver forhåbentligt ikke nødvendigt idag    

Håber du er glad idag, og at lille Carla har det godt ovenpå vaccinen ?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.