influenza og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Tvilling

Hej

Mit spørgsmål er. Er der nogen af jer der har haft indluenza nu her i disse influenza A tider??, hvordan er det forløbet?, har I fået tamiflu?

Grund. Jeg startede med at hoste i går eftermiddags, i nat havde jeg ikke nemt ved at få luft. I dag hoster jeg HELT vildt, har 38 i feber ondt i lænden, skulderne og har hovedpine. Har lige været ved lægen som lyttede for om jeg havde influenza. Hun mente jeg havde begyndende. PIS LORT.  Undskyld mit sprog men jeg synes bare jeg er SÅ uheldig. Opereret den 15 nov og så nu begyndende influenza. Hun nævnte det med tamiflu, men var ikke helt sikker på at hun ville give mig det vi skulle lige se an. Derfor ovenstående spørgsmål, da min umiddelbare tanke er kroppen selv skal bearbejde det der er....

Knuz en temlig frusteret og ked af det Tvilling 11+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

oo

jamen hvis lægen vurderer det, er der nok rigtig gode chancer for det. uanset hvad lyder det som en influenza du har fået dig, og de er jo lede uanset om de hedder A eller ej til efternavn.

min mor og lillebror har begge haft influenza A og havde netop hoste og ondt i leddene samt hovedpine - og ja selvfølgelig høj feber.

Anmeld

26. november 2009

LinLin

Min søn har haft influenza (ved ikke hvilken slags for det tjekker de ikke længere) - inden da havde jeg selv hostet temmeligt meget, men ikke andet. Fik at vide at hvis jeg selv fik feber skulle jeg have tamiflu (er nu 10+5) - det vil jeg også gøre hvis jeg skulle få influenza-symptomer, men vil ikke have vaccine (når jeg kan det), fordi jeg ikke selv vil "være skyld i det", hvis der skulle "ske" noget :-( 

Anmeld

26. november 2009

dorthemus

Jeg ligger med influenza og har gjort det nu snart n uge..var til vagtlæge fordi jeg var utryg i fredags men han mente at det var den ordinære influenza og sendte mig hjem igen.

Jeg er ikke blevet vacc. fordi jeg ikke synes mn kan få ren besked, på hverken vaccinen eller selve inf. så vælger jeg vaccinen fra.

Jeg har ligget i sengen hele ugen og taget det stille og roligt og håber snart det går over...keder mig r**** ud af bukserne. De første tre dage var hårdest at komme igennem med hovedpine, vejrtrækningsbesvær og ondt i hals og krop.

Dorthe

14 + 4

Anmeld

26. november 2009

Tvilling

Puha Dortemus... Håber godt nok ikke jeg skal ligge en uge. Skal til NF næste torsdag. Men puha vejr trækningen/hosten er nok den værste og øm ryg/krop.

Fik du tilbudt tamiflu??

Rigtig god bedring til dig!!

Anmeld

26. november 2009

dorthemus

Tvilling skriver:

Puha Dortemus... Håber godt nok ikke jeg skal ligge en uge. Skal til NF næste torsdag. Men puha vejr trækningen/hosten er nok den værste og øm ryg/krop.

Fik du tilbudt tamiflu??

Rigtig god bedring til dig!!

Tak skal du have Ja det blev jeg men sagde nej tak.

Mit startede samme dag som jeg havde været til NF...typisk at kroppen så gir efter når den har været under pres (var rigtig nervøs inden NF)

God bedring til dig

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.