Som en bold der sidder i den ene side??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.337 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Bare mig..

Jeg har her over den seneste tid, om morgenen når jeg ligger i sengen, følt på maven. Der er den jo tom, og kan mærke der er noget.

-Det er som om der er en bold lige under navlen, men så kun i venstre side. I venstre side er den møg hård, men slet ikke i den anden side.

Nogen der har det samme? Eller ved om det er normalt? Jeg synes nemlig det er underligt det kun er i den ene side. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

lulle1985

marikka skriver:

Jeg har her over den seneste tid, om morgenen når jeg ligger i sengen, følt på maven. Der er den jo tom, og kan mærke der er noget.

-Det er som om der er en bold lige under navlen, men så kun i venstre side. I venstre side er den møg hård, men slet ikke i den anden side.

Nogen der har det samme? Eller ved om det er normalt? Jeg synes nemlig det er underligt det kun er i den ene side. ? 

hmmm, det kan måske godt være baby du kan mærke som ligger i den ene side... hvor langt er du henne?

knus louise 18+1 som også kan mærke bebs i den ene side en gang imellem

Anmeld

26. november 2009

Bare mig..

Jeg er 16+0. Synes bare det er mærkeligt den ligger i den ene side altid, og den er helt fuldstændig hård som en håndbold.

Anmeld

26. november 2009

LouiseNielsen

Nu er jeg jo 20+5 uger henne, og jeg mærker også denne "bold" i den ene side af maven, og det er babyen.... Nu mærker jeg jo liv hver dag, så jeg er ikke i tvivl. Jeg var til scanning i  mandags, og der sagde hende der scannede mig at babyen godt kunne have en yndlings side at ligge i...

Anmeld

26. november 2009

Bare mig..

LouiseLarsen skriver:

Nu er jeg jo 20+5 uger henne, og jeg mærker også denne "bold" i den ene side af maven, og det er babyen.... Nu mærker jeg jo liv hver dag, så jeg er ikke i tvivl. Jeg var til scanning i  mandags, og der sagde hende der scannede mig at babyen godt kunne have en yndlings side at ligge i...

Okay, hvis bare det så er den der ynglingsplads Jeg synes bare det virkede lidt mystisk.
Alle de bekynringer første gang, man ikke har kontrol over sig selv og sin krop.

Anmeld

26. november 2009

frk andreasen

marikka skriver:

Okay, hvis bare det så er den der ynglingsplads Jeg synes bare det virkede lidt mystisk.
Alle de bekynringer første gang, man ikke har kontrol over sig selv og sin krop.

min bettemand ligger i højre side, det gjorde min datter også, så der er ekstra hud, i den side som blir fyldt ud nu men kan godt mærke når han ligger der når jeg skal rejse mig, så kan det godt gøre lidt ondt. det bore lidt i hoften, men havde da ikke lige tænkt over at den "bold" var bette manden om morgnen. så blev jeg da så klogere

knus tanja 23+4

Anmeld

26. november 2009

Hanan <3

min søn har også næsten altid  ligget på højre side hans ynglings side og det føles også som en bold dog fylder den mer enu de rjeg jo snart har termin

Hanan 35+4

Anmeld

26. november 2009

linemus

marikka skriver:

Ej, hvor mærkeligt. Jeg er sikker på, jeg har skrevet nøjagtig det samme et sted Sådan har jeg det nemlig også. Jeg er 16+5, og har kunnet mærke denne bold i over en måned, så jeg spurgte til det, da jeg var til nf-scanning. Det sagde hun var meget normalt og livmoderen godt kunne ligge lidt mere til den ene side. Det er jo ikke babyen, der fylder så meget endnu. Nu er jeg så også 3-gangsgravid, så der er jo masser af plads inde i min mave, så jeg troede det var derfor Du skal ikke være bekymret i hvert fald.

Line - der også skal scannes igen d.17/12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.