1. Jordemoderbesøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. november 2009

CamillaSoefelt

Hej alle!

Ville bare lige høre om man selv skal bestille tid hos sin jordemoder eller om man automatisk får et brev? Min læge sagde at man får et brev men på nettet har jeg kunne læse mig til at man selv skal bestille tid?

HJÆÆÆLP!! ;0)

Knus fra Camilla ( 8+3 )..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Mira0911

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle!

Ville bare lige høre om man selv skal bestille tid hos sin jordemoder eller om man automatisk får et brev? Min læge sagde at man får et brev men på nettet har jeg kunne læse mig til at man selv skal bestille tid?

HJÆÆÆLP!! ;0)

Min læge rettede henvendelse til jordmoder centret, og så fik jeg et brev derfra...

Prøv og snak med din læge om det... Har du ikke været det første læge besøg ?

Anmeld

26. november 2009

luckas-mor

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle!

HJÆÆÆLP!! ;0)

det er meget forskelligt fra hvilket læge du har

min læge ordnede alt så jeg fik bare tid tilsendt både fra jormoder og da jeg sku til scanning

men spørg evt din doktormand ad

kram natascha

Anmeld

26. november 2009

smokin

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle!

HJÆÆÆLP!! ;0)

Som de andre skriver er det forskelligt, fx i Roskilde amt kan man gå ind på en side og bestille tid, imens man i holbæk amt skal have sendt sin vandrejournal fra lægen til sygehuset og så indkalder de dig.

Anmeld

26. november 2009

Gaya

Jeg var så småt begyndt at undre mig, da jeg nu er 15+5 og ikke havde hørt noget.......

Men i tirsdags kom der brev fra hospitalet, så det sker helt af sig selv......men tror det har meget at gør med hvor længe din læge er om at sende papirene til hospitalet......

Ring evt. til din læge og hør ad.....

Held og lykke

Anmeld

26. november 2009

CamillaSoefelt

Ja det er da meget forskelligt kan jeg godt høre.. Jeg har været til første lægebesøg, og har fået lavet vandrejournal og sådan.. Og han sagde osse til mig at jordemoderen selv kontakter mig, men ved snart ikke? Hvornår hører man så noget fra hende hvis det er tilfældet? Jeg har selv skulle bestille tid til NF feks..

Anmeld

26. november 2009

frk andreasen

jeg skulle bestille tid til jm efter jeg havde været til nf havde, mit 1 besøg i 17 uge her 2 gang. da jeg ventede min datter var jeg i 12 uge 1 jm besøg

knus tanja 23+4 fra viborg

Anmeld

26. november 2009

Valle81

Bor i Viborg og her skal man slev ringe og bestille tid. Var til første jordemoder besøg da jeg var 15+2.

hvis du er i tvivl så kan du ringe til jordemodercenteret, så kan de hjælpe dig:0)

Christina 24+3

Anmeld

26. november 2009

CamillaSoefelt

Ok.. Jeg kan jo osse bare spørge når jeg er til NF.. De ved det jo nok ;0)

Anmeld

26. november 2009

CamillaSoefelt

Tak det vil jeg da prøve så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.