Yes åbningsudsalg i ønskebørn viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Dictes mor

jeg har lige været afsted, og kom hjem med lige den pusletaske, som jeg har ønsket mig fra Gaia og Ko. Den er bare så fin og jeg fik den til næsten halv pris.

Den ser sådan her ud, er den ikke fin? Og så fik jeg købt en lille bitte sut og en hel stak lilla stofbleer. Så det var jo helt fint.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

JustAnotherName

Uuuuhhh, der er nu ikke noget som at gøre en god handel - få noget man virkelig har ønsket sig og samtidig have sparet penge.

Rigtig fin taske!
Hvad gav du for den - hvis jeg må spørge ??

Jeg glæder mig til januar-udsalget..... Så må jeg bare håbe på, at jeg har lidt penge til den tid.... Dog synes jeg næsten ALTID januar måned overrakser een med en masse kedelige uforudsete regninger og opgørelser mm. Så det er ofte en måned hvor pengene bare fordufter ud i det blå på no time   ...ak ja!

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

Majastina skriver:

jeg har lige været afsted, og kom hjem med lige den pusletaske, som jeg har ønsket mig fra Gaia og Ko. Den er bare så fin og jeg fik den til næsten halv pris.

Den ser sådan her ud, er den ikke fin? Og så fik jeg købt en lille bitte sut og en hel stak lilla stofbleer. Så det var jo helt fint.

Købte en taske fra det mærke på tilbud og uhhh jeg er gal på den hehe, er så ikke i samme type som din, men er sådan nogle dumme knapper i så den ikke lukker ordentlig.

Men den der ser sgu da lækker ud

Anmeld

26. november 2009

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Uuuuhhh, der er nu ikke noget som at gøre en god handel - få noget man virkelig har ønsket sig og samtidig have sparet penge.

Rigtig fin taske!
Hvad gav du for den - hvis jeg må spørge ??

Jeg glæder mig til januar-udsalget..... Så må jeg bare håbe på, at jeg har lidt penge til den tid.... Dog synes jeg næsten ALTID januar måned overrakser een med en masse kedelige uforudsete regninger og opgørelser mm. Så det er ofte en måned hvor pengene bare fordufter ud i det blå på no time   ...ak ja!

Jeg gav kun fire hundrede, så det var et godt tilbud synes jeg Ja håber også, at der vil være lidt penge til januarudsalget, men man ved aldrig, vi har lige købt et spejlreflekskamera, så det er lidt småt med pengene

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Den er kanon fed!!!!
Je har selv en pusletaske magen til, bare i sandfarve, og er rigtig glad for den, mangler bare den lange skulderstrop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.