Fælles gave til tvillinger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2009

DK

Jeg er den stolte faster til tvillinger, en dreng og en pige, på 3 år. Vi har mellem os forældre en aftale om at give for max 150 kr per barn. Jeg synes det er så svært at finde en god gave til 150 kr. Jeg var så på udkig efter gaver til dem, og fandt en KÆMPE æske zoo-lego, 2-5 år, sat ned fra 450 til 300 kr.

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at købe den, og så håbe de kan dele/skiftes med at lege med det... Altså, for 150 kr. der kan man bare ikke få noget lego, og det her er altså verdens største kasse med lego, dyr, mennesker, biler osv. Der er to af alle dyrene, osv.

Men nu er jeg bagefter blevet lidt bange for om det mon er en dårlig ide? Altså jeg ved de får SÅ mange gaver. Sidste år fik de kun åbnet halvdelen juleaften, og fik så den sidste halvdel juledag, så det er ikke sådan at de ikke får hver deres også. Jeg synes bare at æsken var så lækker, og en rigtig GOD gave, som de kunne ordentlig lege med, istedet for "en lille lego mand med en trillebør - slut".

Hvad siger i der har tvillinger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Louise mortil4

når det er lego også i så stor en kasse, så ville jeg da sys det var en rigtig god ide. Der er jo nok til at de både kan lege sammen og hver for sig med det. Så jeg sys det er en rigtig god ide du fik der.

Anmeld

26. november 2009

Drengenesmor

Det er en rigtig fin ide, ingen tvivl om det!

Har tvllinger på 10 år, og de har hele deres hidtidige liv igennem aldrig haft nogen problemer med at dele gaver, sålænge det er sådanne ting som "kan deles"   Man behøver jo ikke 2 parkeringshuse, 2 tv'er, 2 DVD film osv osv.....men selvfølgelig kan et par bukser ikke deles 

Hvis du gerne vil at de begge overraskes, så har de endnu en alder hvor de kan sidde i "hver sin ende" af gaven og deles om at pakke ud 

Håber de bliver glade for gaven

Anmeld

26. november 2009

DK

Tak! Ihh det hjælper! Væk med dårlig samvittighed, og ind med den super gode, fordi det ER en god gave, he he!!

Ihh hvor er det dejligt med super hurtigt svar!

Jeg vil straks pakke kassen ind. Har købt fint papir og lyerødt og blåt gavebånd, så så kan der komme to sløjfer på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.