Så skuffet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg har i mange år haft en super god kammerat, vi har kunnet dele alt, sorger og glæder men det er jo klart at efter vi begge har fået børn så ses vi ikke så ofte som da vi var uden vores familier. Det sker han kører forbi mit arbejde og lige drikker en kop kaffe men mere bliver det ikke til. Forleden fortalte han mig så at han skal giftes (eller at han har tænkt sig at fri juleaften) jeg er jo ovenud lykkelig på hans vegne og han fortalte de også forsøger at få et barn... endnu mere glad på hans vegne (han har 2 piger fra tidligere forhold) Men desværre efter vores samtale sender han en sms med at..."ja hvis jeg nogensinde skal være min kæreste utro, skal det være med dig" øhhh... skriver jeg, jamen det skal du jo ikke. hvilket han så svarer, jamen at han elsker mig på en meget speciel måde og jeg må sige til hvis jeg er frisk på noget hotel. Jeg valgte IKKE at svare på hans sms!! Og sidder så her nogle dage efter og er BARE SÅ SKUFFET OVER HAM!!! Vi har været sammen nogle gange i fortiden da vi begge var singles, og han er virkelig en hammer lækker og meget maskulin mand med stort M men åbebart også et svin.. hvilket jeg aldrig havde drømt om.

Tænk engang... ham jeg bare så som den bedste kæreste, sød, kærlig og en fantastisk mand... ikke er andet end bare en falsk.. ja undskyld.. dum egoistisk stodder....- som skindet dog kan bedrage..- og jeg føler virkelig jeg har mistet meget for ham....det vil jo aldrig blive det samme venskab mere...

Tak fordi du læste med.. skulle bare lige af med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

MissMikkelsen

Sådan et fjols. Jeg har prøvet nøjagtig det samme som dig og siden min kammerat meddelte mig de følelser har jeg det underligt med at være i selskab med ham.

Jeg har valgt at fortælle min kæreste at min kammerat har det sådan for jeg har det bedst med at være ærlig og siden der har min kæreste det bedst med at være tilstede når min kammerat er her... Ikke fordi han ikke stoler på mig men fordi han gerne vil kunne "hjælpe" mig med at sige fra hvis min kammerat bliver for nærgående... Hvilket han til tider han tendens til

Anmeld

26. november 2009

Lillefe

Jeg har i mange år haft en super god kammerat, vi har kunnet dele alt, sorger og glæder men det er jo klart at efter vi begge har fået børn så ses vi ikke så ofte som da vi var uden vores familier. Det sker han kører forbi mit arbejde og lige drikker en kop kaffe men mere bliver det ikke til. Forleden fortalte han mig så at han skal giftes (eller at han har tænkt sig at fri juleaften) jeg er jo ovenud lykkelig på hans vegne og han fortalte de også forsøger at få et barn... endnu mere glad på hans vegne (han har 2 piger fra tidligere forhold) Men desværre efter vores samtale sender han en sms med at..."ja hvis jeg nogensinde skal være min kæreste utro, skal det være med dig" øhhh... skriver jeg, jamen det skal du jo ikke. hvilket han så svarer, jamen at han elsker mig på en meget speciel måde og jeg må sige til hvis jeg er frisk på noget hotel. Jeg valgte IKKE at svare på hans sms!! Og sidder så her nogle dage efter og er BARE SÅ SKUFFET OVER HAM!!! Vi har været sammen nogle gange i fortiden da vi begge var singles, og han er virkelig en hammer lækker og meget maskulin mand med stort M men åbebart også et svin.. hvilket jeg aldrig havde drømt om.

Tænk engang... ham jeg bare så som den bedste kæreste, sød, kærlig og en fantastisk mand... ikke er andet end bare en falsk.. ja undskyld.. dum egoistisk stodder....- som skindet dog kan bedrage..- og jeg føler virkelig jeg har mistet meget for ham....det vil jo aldrig blive det samme venskab mere...

Tak fordi du læste med.. skulle bare lige af med det....

ej ja det kan jeg sku godt forstå et eller andet sted føler man sig bare så klam! selvom man ikke har gjot noget... men jeg kan (desværre) fortælle dig at der er virkeligt mange mænd der er sådan... :/ det er skræmmende... Jeg har oplevet noget lign. vil ikke snakke om hvem eller hvor.. men kan sige at jeg er en meget flirtende person... og så troede manden altså at jeg syntes han var sød på samme måde som han syntes jeg var sød (skal vi have sex sød) han havde barn og virkede uadtil som en man ikke troede sådan om..

ehm... siger jeg bare.. kan man nu heller ikke bare flirte uskyldigt, eller snakke med folk uden at de skal tro man vil have dem.. ?

Anmeld

26. november 2009

Honningblomst

Tror du da ikke han stadig elsker dig som ven...jeg tror rigtig, rigtig mange mædn som har kvindevenner gerne ville i seng med dem, hvis kvinden ville....faktisk tror jeg de fleste mænd vil i seng med de fleste... men ja, det er da dumt at han vil når han har en kæreste, men det vedrører jo egentlig ikke dit venskab til ham, gør det?

Du har meldt ud du ikke er interesseret og mon så jere venskab ikke stadig er der...hvis ikke, ja så er han da en tosse, men mon ikke han stadig er der..

Knus Eva...

Anmeld

26. november 2009

mariamiss6

Jeg er født med et stodder-gen (kalder en kammerat det). og måske derfor forstår jeg godt lidt manden tror jeg...

altså jeg har altid haft flest mande-venner, og der er sgu da ret mange af dem jeg kunne hoppe på, hvis det kom så langt, uden at det for mig betyder at jeg er forelsket i dem. Det betyder sådan set bare at jeg holder rigtig meget af dem, og at deres personlighed tænder mig på en helt særlig måde, som folk jeg ikke kender, ikke gør.

Så jeg siger som Eva. Hvis han da ikke ligefrem er nærgående på den ufede måde, så serjeg intet problem i at opretholde venskabet, som det altid har været.

At snakke om utroskab, og hvem man så skulle gøre det med, betyder ikke at man er et svin og VIL gøre det, men kun at han holder rigtig meget af dig tror jeg..... Måske fisker han efter en 'best man'

Men altså ja, jeg har det da sådan med både flere venner og veninder, at dem kunne jeg da godt finde på at hygge mig med, sådan på rette tid og sted, men jeg kunne da aldrig drømme om at gøre det rigtigt, mens jeg var sammen med børnenes far.

Faktisk har jeg da hygget med flere af mine venner, i gamle dage, og vi har da et dejligt specielt forhold idag, selvom vi igen er 'reduceret' til just friends...

Anmeld

26. november 2009

Nemesis

har du overvejet at det, for ham, at skulle fri og blive gift sætter nogle helt andre tanker i gang??

Det at arbejde for at blive en familie, blive far OGSÅ er en stor omvæltning i hans liv??

Mænd er bare anderledes end os kvinder og jeg tror altså sagtens at han nu får nogle tanker omkring sit liv, kærlighed, venskab.

Det i 2 har er trygt, velkendt, du er der altid for ham, med dig kan han snakke og alligevel er han fri sammen med dig.

Tror ikke du skal se på det end andet en lidt panik over de ændringer der sker i han liv og som kommer til at ske.

synes du skal fortælle ham, at du elsker ham som en fantastisk ven og han er en særlig ven for dig, men det bare ikke kan blive til andet.

Men slug lige den første overraskelse og så giv ham en chance.

:-) Sisse

Anmeld

27. november 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Tror du da ikke han stadig elsker dig som ven...jeg tror rigtig, rigtig mange mædn som har kvindevenner gerne ville i seng med dem, hvis kvinden ville....faktisk tror jeg de fleste mænd vil i seng med de fleste... men ja, det er da dumt at han vil når han har en kæreste, men det vedrører jo egentlig ikke dit venskab til ham, gør det?

Du har meldt ud du ikke er interesseret og mon så jere venskab ikke stadig er der...hvis ikke, ja så er han da en tosse, men mon ikke han stadig er der..

Knus Eva...

Jeg er sikker på vores venskab består... og det er som specielle venner vi elsker hinanden. Jeg elsker jo også ham men kunne aldrig være hans kæreste (så havde vi været det for mange år siden da vi jo har knaldet nogle gange) men det blev bare aldrig til mere og så udviklede vi så det her venskab istedet som var meget mere værd i mine øjne end et par knald i ny og næ.. Jeg blev bare skuffet over han stadig ville da han jo ligesom står i sin lykkeligeste tid i sit liv med at skal fri til sin kæreste...- synes ikke det var så fedt...

knus

Anmeld

27. november 2009

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg er født med et stodder-gen (kalder en kammerat det). og måske derfor forstår jeg godt lidt manden tror jeg...

altså jeg har altid haft flest mande-venner, og der er sgu da ret mange af dem jeg kunne hoppe på, hvis det kom så langt, uden at det for mig betyder at jeg er forelsket i dem. Det betyder sådan set bare at jeg holder rigtig meget af dem, og at deres personlighed tænder mig på en helt særlig måde, som folk jeg ikke kender, ikke gør.

Så jeg siger som Eva. Hvis han da ikke ligefrem er nærgående på den ufede måde, så serjeg intet problem i at opretholde venskabet, som det altid har været.

At snakke om utroskab, og hvem man så skulle gøre det med, betyder ikke at man er et svin og VIL gøre det, men kun at han holder rigtig meget af dig tror jeg..... Måske fisker han efter en 'best man'

Men altså ja, jeg har det da sådan med både flere venner og veninder, at dem kunne jeg da godt finde på at hygge mig med, sådan på rette tid og sted, men jeg kunne da aldrig drømme om at gøre det rigtigt, mens jeg var sammen med børnenes far.

Faktisk har jeg da hygget med flere af mine venner, i gamle dage, og vi har da et dejligt specielt forhold idag, selvom vi igen er 'reduceret' til just friends...

Jeg har det ligesom dig... altid haft flest mandevenner... så det er heller ikke nyt for mig at få sådan et tilbud... men der har de nu altså været singles og trængende... haha... Jeg ved godt jeg ikke mister vores venskab... jeg blev bare skuffet fordi han jo ved jeg er så lykkelig jeg kan blive med min kæreste og vores lille barn.. og han jo står foran bryllup osv...- jeg kan ikke helt se hans ide i at vi skulle knalde... andet end at han jo er en dyrisisk mand der åbenbart stadig gerne vil nedlægge damer... hmm. Jeg ved det sgu ikke hvad han tænkte oveni hovedet da han sendte den sms...

knus

Anmeld

27. november 2009

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

har du overvejet at det, for ham, at skulle fri og blive gift sætter nogle helt andre tanker i gang??

Det at arbejde for at blive en familie, blive far OGSÅ er en stor omvæltning i hans liv??

Mænd er bare anderledes end os kvinder og jeg tror altså sagtens at han nu får nogle tanker omkring sit liv, kærlighed, venskab.

Det i 2 har er trygt, velkendt, du er der altid for ham, med dig kan han snakke og alligevel er han fri sammen med dig.

Tror ikke du skal se på det end andet en lidt panik over de ændringer der sker i han liv og som kommer til at ske.

synes du skal fortælle ham, at du elsker ham som en fantastisk ven og han er en særlig ven for dig, men det bare ikke kan blive til andet.

Men slug lige den første overraskelse og så giv ham en chance.

:-) Sisse

Jeg beholder ham selvfølgelig i mit liv... han er mig uundværlig men han skuffede mig bare....- han har 2 børn fra tidligere forhold så det med at blive far er ikke nyt for ham...- men den der med at føle sig fri sammen med mig kan du godt have ret i. Vi lavede altid nogle cracy ting sammen og når vi ses til en kop kaffe kan jeg altid høre på ham at han savner the good old days... men minderne er jo fantastiske at ha...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.