Hvad sker der for nogle mennesker(advarsel, dyrplageri)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Honningblomst

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article9947 02.ece

Normalt er jeg ikke den der først hidser mig op over hvad dyr udsættes for, forstå mig ret....men bevidst at pine et dyr til døde og at mennesker kommer og betaler for at se det...HVAD FANDEN SKER DER??????????? Hmm, må hellere gå i seng, men for helvede hvor er det da usmageligt!!!!!!!!
Knus Eva, nu med kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Du har vist sagt det som skulle siges +o(

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

FØJ HVA LEDT OG KLAMT..jaaa resten har du skreve:'(:@:'(

Anmeld

21. april 2008

Mathilde

Det kan jeg slet ikke håndtere:'( Det skærer mig dybt i hjertet når dyr lider:'( Føj... Han skulle selv bindes til en væg uden mad og drikke>( Undskyld, men det mener jeg!!!!!

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Mathilde skriver:[/småt][/f] Det kan jeg slet ikke håndtere:'( Det skærer mig dybt i hjertet når dyr lider:'( Føj... Han skulle selv bindes til en væg uden mad og drikke>( Undskyld, men det mener jeg!!!!![/citat] Hvad med de mennesker der accepterer det sker...tænker lidt på hvilket syn på dyr sådan et samfund har...men gadehunde er nok ikke dyr man tager for noget. Eva...hvis søster har adopteret en meget mærkelig gadehund fra grækenland;)

Anmeld

22. april 2008

Pia.

jeg ved slet ikke om jeg tør se det... har så svært ved at få det væk igen.... Forstiller mig det er slemt når I alle skriver sådan.... :'( ANIMA - foreningen for alle dyrs rettigheder, burde alle melde sig ind i, så man kan få stoppet de forskellige dyreplageri....

Anmeld

22. april 2008

Loggidut

da jeg læste om ham idioten på ekstrabladet var der en der linkede at det var bluf...altså at hunden ikke sulter til døde...han sendte et link til en hjemmeside, under det der hedder nationen, så om man skal tro på det eller ej ved jeg ikke.

lad os antage det er sandt...hvor lang tid tror i så der går før han selv får samme behandling...?

uanset, bare det han kan finde på at have den tankegang...gør mig kvalm...men han gør det netop af en årsag...netop at vi skal få øjnene op for den dyremishandling, og de sultne dyr som hver dag render rundt...

men målet har dælme aldrig helliget midlet...så føj, er det sandt...så skal han klynges op!

Anmeld

22. april 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

da jeg læste om ham idioten på ekstrabladet var der en der linkede at det var bluf...altså at hunden ikke sulter til døde...han sendte et link til en hjemmeside, under det der hedder nationen, så om man skal tro på det eller ej ved jeg ikke.

lad os antage det er sandt...hvor lang tid tror i så der går før han selv får samme behandling...?

uanset, bare det han kan finde på at have den tankegang...gør mig kvalm...men han gør det netop af en årsag...netop at vi skal få øjnene op for den dyremishandling, og de sultne dyr som hver dag render rundt...

men målet har dælme aldrig helliget midlet...så føj, er det sandt...så skal han klynges op!

Du har ret...man skal ikke tro alt hvad man læser og håber da det her er løgn...men op af stolen kom jeg da. Glemt dog lige at forholde mig til hvor det var jeg læste historien..;) Så tak fordi du lige fik mig ned på jorden..:)
Knus..(H)

Anmeld

22. april 2008

SaNiNa

FØJ FØJ FØJ han skulle selv lænkes og sultes...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige er så mundlam over man kan behandle et dyr på den måde............!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.