Et lille råb om hjælp fra min søn! Counter Strike!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2008

xxx

Nogen som kender dette spil Anthology???
Min søn har lige købt det og vi har fået det installeret, men vi kan ikke finde ud af at komme igang med selve spillet, koster det yderligere penge for at skulle spille det??

Hilsen moren som ikke er så populær lige nu8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg ved at det koster yderlige penge, når du har købt og installeret spillet... (Kaspers lillebror spiller det meget) Han går i (tror nok det er) fætter BR og køber "spilletid"...
Det fungere som taletidskort til telefoner - man skal skrive koden fra kortet ind på spillet et eller andet sted (- tror nok det er når man starter...) og så kan man spille..

Held og lykke med det...

Anmeld

21. april 2008

xxx

Okay tak, det må vi jo så prøve.

Hilsen Christina.

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

ok hør her jeg har spillet countat få spillet og ikk for er strike i 2 år og man skal kun betalle for at spille det

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

lol hvad skette der lige der

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

Lige min kærestes nevø morten der prøver af skrive til dig..
Da han spiller det spil meget.....
Morten siger.... Når du køber spillet skal du ikke betalle mere og heller ikk for at spille men er du sikker på at det er rigtigt installeret for vis ikke det er det kan du ikke spille og kan i åbne steam så kan i se om det er instaleret og vis det er det så skulle der gerne være en genvej på skriveborde med counter-strike så skal du bare dobbel klikke på ikonet så skal du nok skrive din adgangskode og brugernavn så logger den automatisk på cs og vis i har internet så skal i bare klikke på [Find server] så kommer der ca.250000 server du kan spille på og det er sådan man gør og vis ikk det virker så ved jeg ikke hvad i skal gøre..
Hilsen morten...

Mor_til_snart_6 skriver:

Nogen som kender dette spil Anthology???
Min søn har lige købt det og vi har fået det installeret, men vi kan ikke finde ud af at komme igang med selve spillet, koster det yderligere penge for at skulle spille det??

Hilsen moren som ikke er så populær lige nu8(

Anmeld

22. april 2008

xxx

henriette larsen skriver:

Lige min kærestes nevø morten der prøver af skrive til dig..
Da han spiller det spil meget.....
Morten siger.... Når du køber spillet skal du ikke betalle mere og heller ikk for at spille men er du sikker på at det er rigtigt installeret for vis ikke det er det kan du ikke spille og kan i åbne steam så kan i se om det er instaleret og vis det er det så skulle der gerne være en genvej på skriveborde med counter-strike så skal du bare dobbel klikke på ikonet så skal du nok skrive din adgangskode og brugernavn så logger den automatisk på cs og vis i har internet så skal i bare klikke på [Find server] så kommer der ca.250000 server du kan spille på og det er sådan man gør og vis ikk det virker så ved jeg ikke hvad i skal gøre..
Hilsen morten...

Helt i orden så må det vist være det, vi prøver at ominstallere det igen, og så se om det hjælper, tusind tak for svaret(H)

Hilsen Christina.

Anmeld

22. april 2008

H+S Skjolgborg.

det var så lidt.. og undskyld de lidt rode indlæg han fik bare lige sendt*SS*..
held og lykke..

Anmeld

22. april 2008

xxx

henriette larsen skriver:

det var så lidt.. og undskyld de lidt rode indlæg han fik bare lige sendt*SS*..
held og lykke..

Tak Henriette, det var åbenbart lige det der manglede, nu kan han spille det, hmm måske faderen bare skulle holde nallerne fra det med at installere;)

Hilsen Christina.

Anmeld

22. april 2008

H+S Skjolgborg.

:)):D super søde..godt og høre...
mænddddddddd. *GH*... nej syntes nu ellers det normalt er dem der kan det der med pcer....
*SS*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.