Jeg bliver ofte spurgt om jeg vil hjælpe folk med at lære at lave alt det her kageræs.... jeg siger jo gerne ja, og nu er jeg blevet shanghajet til et kage "kursus"....
Mange spørger hvordan gør man det og det, og ja alle de ting vi andre selv har spurgt om her inde en million gange, og der er jo ikke rigtig plads til alle svarene inde i et lille hovede, så man kan jo aldrig huske det hele, og må tjekke de skrevne svar en million gange for at være HELT sikker på man gør tingene rigtigt 
Nåh men jeg har derfor tænkt på at lave sådan et lille hæfte, med diverse opskrifter, tips og tricks, og hjemmesider i. Som de kan gemme og bruge igen, dem jeg hjælper.
og i den forbindelse er spørgsmål til jer så:
Er der nogen der har noget imod at jeg stjæler med arme og ben her inde, og videregiver diverse opskrifter og gode råd, i et hæfte, som jeg så vil dele ud, til dem jeg laver kage sammen med?
Hvis nogen af jer ikke vil have jeg bruger de ting i har lagt ind, bedes i så lige skrive en post til mig, eller her i tråden, om det, så jeg er sikker på ikke at få jeres ting med i hæftet.
Tanken er at jeg vil printe det hele ud, og lave et lille hæfte af det, og så kan folk købe det af mig for ganske få penge (ikke lige fastsat endnu). Grunden til at de skal betale for det, er jo selvfølgelig at jeg lægger noget energi, blæk, og papir i at lave hæftet. og det kunne jo være rart lige at få lidt støtte til det, i stedet for kun at forære tingene væk.
Jeg vil selvfølgelig også skrive denne side på, som værende et godt sted at få gode råd, og som værende den side jeg har "stjålet" alle opskrifter på.
Håber i alle synes det er okay....
Og tak for at der altid er hjælp at hente her...
I øvrigt er der et trick jeg skal have prøvet af.
Min MMF er altid meget skrøbelig synes jeg, selvom jeg bruger meget mindre flormelis end de fleste, krakelerer og knækker den for mig næsten hver eneste gang, især når jeg skal betrække en firkantet kage.
Jeg har set en video med en kage, fra USA, hvor der snakkes om manglende elasticitet i MMF'en og hun løste altså problemet ved at udelade vand i MMF'en. Så det skal jeg lige have prøvet af, er der nogen a fjer andre der har prøvet det??? og evt. liiiige kan fortælle mig om det er en super dårlig idé?
Anmeld