Kernesund familie... ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Pia.

Nogen der kender til denne bog og er den pengene hver... Ja jeg har faktisk allerede bestilt den over nettet - fandt den til 149,- og har længe gerne vil læse den... men er der nogen der har læst den og er den god ???

Knus Pia(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Honningblomst

Bryder mig ikke om ekstreme måde at forholde sig til ting og det synes jeg lidt denne bog er.Har kun læst let i den, men det er slet ikke min stil...kan godt uden en bog. Tag hvad du kan bruge af den, men tror altså at du vil finde den rigtig meget "langhåret og lillable-agtig";o)
Er jo virkelig meget anderledes end sådan som I lever eller levede...;o)
Knus Eva...som lever efter kernesundfornuft-princippet.

Anmeld

21. april 2008

Tullebobs

Hej Pia Jeg kender osse kun denne bog overfladisk, men den er også for kategorisk for mig da den bl.a. foreslåer fx at undlade at give børnene mælk. Og undgå sukker, gluten osv. Jeg er mere til 'alting med måde'... Men jeg tror da, bestemt, at der kan være mange gode ideer i bogen til noget som man nemt kan ændre, og dermed blive sundere, og sikkert også nogle gode opskrifter. God læselyst, glæder mig til at høre din anmeldelse af bogen:D Kram fra Trine

Anmeld

21. april 2008

Pia.

tak for jeres svar... glæder mig meget til at læse den... den med mælk havde jeg godt læst, men det ville jeg aldrig undlade, men en sundere levestil for hele familien vil jeg rigtig gerne...

tak for svar... knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.